خانه  > اصناف, اندیشه و بیان, زندانیان, کارگران  >  اتحادیه آزاد کارگران ایران خواستار آزادی جعفر عظیم زاده شد

اتحادیه آزاد کارگران ایران خواستار آزادی جعفر عظیم زاده شد

خبرگزاری هرانا ـ اتحادیه آزاد کارگران ایران طی بیانیه ای خواستار آزادی جعفر عظیم زاده فعال کارگری، از زندان شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، بر طبق گفته خانواده جعفر عظیم زاده این زندانی سیاسی همچنان در اعتصاب غذا به سر می برد. در حالی که بیش از ۱۸ روز از اعتصاب غذای او گذشته است همچنان بر خواسته های خود پافشاری می کند و مسوولان نیز به خواسته های وی بی توجه اند. طبق آخرین اخبار به رغم آنکه جعفر عظیم زاده دچار ضعف جسمانی شدید شده، بینایی وی دچارمشکل شده و کلیه هایش درست کار نمی کند، مسوولان زندان از رسیدگی به وضعیت او امتناع می کنند.

از دهم اردیبهشت ماه جاری، جعفرعظیم زاده، رییس اتحادیه آزاد کارگران همراه با اسمائیل عبدی دبیر کانون صنفی معلمان در بند ۸ زندان اوین دست به اعتصاب غذا زده و خواستار آن بودند که پرونده های امنیتی برای فعالان صنفی و کارگری ملغا شود و این خواسته ی خود را به اطلاع همه رسانده بودند. همراه با این دو نفر محمود بهشتی لنگرودی نیز دست به اعتصاب غذای خشک زده بود که به وخیم شدن حال وی نامبرده را به بیمارستان منتقل کرده بودند.

اکنون محمود بهشتی لنگرودی و اسمائیل عبدی در خارج زندان به سر می برند اما جعفر عظیم زاده به رغم پیگیری خانواده و فعالان کارگری و اجتماعی، همچنان از جانب مسوولان زندان مورد بی توجهی قرار گرفته است. ما ضمن حمایت از خواسته های به حق این زندانی سیاسی، خواهان رسیدگی به وضعیت او، اجرای خواسته هایش و آزادی او و کلیه زندانیان سیاسی هستیم.

کانون مدافعان حقوق کارگر

۲۷ اردیبهشت ۹۵

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید