خانه  > slide, سایر گروهها  >  نگاهی گذرا به مردان متقاضی خدمات جنسی در پایتخت/ فاطمه محمدی

نگاهی گذرا به مردان متقاضی خدمات جنسی در پایتخت/ فاطمه محمدی

ماهنامه خط صلح – تن فروشی یکی از آسیب های اجتماعی انکارناپذیر محسوب می شود و در تمامی جوامع وجود داشته و دارد. اکثر دول و حکومت ها در طی تاریخ در تلاش برای حذف این پدیده بوده اند اما نه تنها موفق به حذف آن نشده اند، که امروزه شاهد روسپیگری به عنوان یک صنعت و تجارت در جهان و نفوذ روزافزون آن در اقشار مختلف جوامع به دلایل گوناگون هستیم.

فاطمه محمدی

لازمه برخورد معقول، مناسب و سنجیده با کار جنسی در وهله اول نیازمند ریشه یابی عمیق آن است. در این راستا تنها نمی توان به تحقیقات میدانی و گفتگو با تن فروشان اتکا کرد. صحبت با “مشتریان” تن فروشان هم می تواند کمک شایانی به شناخت عوامل موثر بر عرضه و تقاضا در بازار روسپیگری و تداوم آن و نحوه برخورد صحیح با این پدیده بکند.

از آن جا که در تحقیقات مرتبط با روسپیگری، اغلب جای خالی صحبت های مشتریان روسپیان دیده می شود، به همین جهت تصمیم گرفتم وارد گفتگو با این افراد شوم و پاسخ سوالاتی از جمله شغل و میزان درآمد آنان، انگیزه شان از مراجعه به زنان تن فروش، موارد بهداشتی مرتبط با رابطه جنسی، نظرخواهی در رابطه با خانه های مخصوص و روسپیان خیابانی را بیابم.

در زیر گفتگو با دو تن از این مشتریان را می خوانید:

***

امیرعلی، ۲۹ ساله، مجرد و یکی از مشتریان ثابت خانه های مخصوص است.

از تحصیلات و شغلتان بگویید.

لیسانس حسابداری دارم. در یک شرکت خصوصی کار می کردم که حدود چهل سال سابقه فعالیت داشت، اما به دلیل وضعیت بد اقتصادی در اردی بهشت ماه ۹۷ تعدیل نیرو کرد و من از کار برکنار شدم و از آن زمان بیکار هستم.

شش-هفت سال سابقه کار حسابداری دارم و می توانم با بسیاری از برنامه ها کار کنم. در رزومه ام چیزی کم ندارم. فقط پارتی ندارم.

منبع درآمد دیگری هم دارید؟

هم زمانی که مشغول به کار حسابداری بودم و هم الان که بیکار هستم، قماربازی می کنم. این کار در جامعه ما وجهه خوبی ندارد، ولی من انجام می دهم. در سایت ها پوکر بازی می کنم؛ البته در سایت های معتبر. هرچه می بازم از کارتم کم می شود و هر چه می برم به کارتم واریز می شود. در سایتی که بازی می کنم کلاه برداری نمی شود، چون شرکت مربوطه در هر بازی ۲ درصد از مبلغ را کسر می کند و سالیانه میلیاردها تومان سود می کند؛ بنابراین، این سود کلان و دائم را هیچ گاه با کلاه برداری از دست نمی دهد. چندین سال است که بازی می کنم. یک شب ۲۸ میلیون تومان برنده شدم اما چون خیلی طمع کارم، آن قدر بازی را ادامه دادم تا این که تمام پول را همان شب از دست دادم.

من ویلا با تمام امکانات و خودرو دارم. مشکل مالی ندارم. درآمد قمار خیلی بیش تر از حسابداری بود و هست. در قمار، سودی که برده ام، بیش از ضرر آن بوده است. همین را ادامه می دهم.

زمانی هم که حضوری قمار می کنیم، در یک خانه جمع می شویم. مثلاً یک خانه در سعادت آباد است که اغلب به آن جا می روم. از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۱۰ یا ۱۱ شب آن جا می مانیم و در ازایش صاحب خانه چون خانه اش را در اختیار ما قرار داده، حدود سه-چهار میلیون تومان از ما پول می گیرد. این پول در بین افراد تقسیم می شود و هر یک باید حدوداً ۵۰ هزارتومان پرداخت کنند. اگر بخواهیم، می توانیم پس از ساعت ۱۱، دوباره ادامه بدهیم ولی باید چهار میلیون دیگر پول بدهیم و حدود شش ساعت دیگر بمانیم. معمولاً کسانی که قمار را باخته اند، می مانند و ادامه می دهند که جبران کنند اما باز هم می بازند (با خنده). اما من تجربه کسب کرده ام همان یک دور کافی است.

اعتقادات مذهبی تان به چه صورت است؟

من فقط خدا را قبول دارم و هیچ شخص و دینی را نمی پذیرم.

دلیل شما برای مراجعه به زنان تن فروش چیست؟

من خیلی شهوتی هستم و حداقل هفته ای یک بار باید رابطه جنسی داشته باشم.

قطعاً در روابطی که با زنان تن فروش دارید، احساس و عاطفه واقعی وجود ندارد و به همین سبب، نمی توانید لذت چندانی تجربه کنید. چرا برای رفع این نیاز، با شخصی که به او علاقه مند هستید، اقدام نمی کنید؟

من دوست دختر ندارم. قبول دارم که رابطه جنسی با دوست دختر لذت بسیار بیش تری دارد و با زنان تن فروش حس چندان خوبی ندارم. اما خب، دختر خوب پیدا نمی شود. جلوی هر دختری که (با خودرو) ترمز می کنم، می پرسد “چند؟”. حالم بهم می خورد. نمی دانم دختر خوب از کجا پیدا کنم. [از من می خواهد اگر دختر خوبی جهت دوستی می شناسم، به او معرفی کنم!]

برای برقراری رابطه جنسی با زنان تن فروش، مراجعه به خانه های مخصوص را ترجیح می دهید یا روسپیان خیابانی؟

نمی خواهم با زنان تن فروشی که کنار خیابان می ایستند، کار کنم؛ چون از سلامتی شان مطمئن نیستم. شاید ایدز داشته باشند. خوب نیست. در خانه های عفاف ]خانه های مخصوص[ همیشه از کاندوم استفاده می شود و وضعیت سلامت شان تحت کنترل است و خیالم راحت است.

چطور با خانه های مخصوص آشنا شدید؟

از طریق یکی از دوستانم.

می توانید شرایط و ویژگی های خانه های مخصوص را شرح دهید؟

من با پنج نفر از خانم هایی که خانه های عفاف را اداره می کنند در ارتباط هستم. البته این پنج نفر در ارتباط با هم کار نمی کنند و جدا هستند. به سه نفر از آن ها خاله مریم می گویند و دو نفر دیگر خاله بیتا و خاله باران هستند. الان فقط به خانه خاله مریم در تهرانپارس می روم. آن ها تقریباً هر دو-سه ماه، آدرسشان را تغییر می دهند تا شناسایی نشوند. زمستان ۹۶ از یکی از دوستانم شنیدم که یکی از خانه های عفاف لو رفته و جریمه شان کرده اند.

خانه هایی که اجاره می کنند نوساز هستند و اغلب در آپارتمان های خلوت و اداری و دارای دکوراسیون، مبلمان اداری و میز و سیستم تا مردم کم تر شک کنند. خاله پشت میز می نشیند.

با وقت قبلی می توانم مراجعه کنم؛ به طوری که جز من کسی دیگر آن جا نباشد تا شلوغ نشود و دیگران نفهمند. دو یا سه زن (معمولاً دو نفر) از زنان تن فروش با لباس ها و ظاهری بسیار زیبا روی صندلی می نشینند. هر کدامشان در ماه شاید دو-سه بار بیایند. زنان زیادی آن جا هستند. روزهای دیگر شاید در خانه ها و جاهای دیگر کار کنند. چون هرکدام نهایتاً دو-سه مرتبه در ماه نوبتشان می شود و درصد بالایی از پولی را که ما می پردازیم، خاله برمی دارد و مابقی را به زنان تن فروش می دهد. در نتیجه فکر می کنم این زنان پول زیادی به دست نمی آورند و باید جاهای دیگر هم تن فروشی کنند.

خاله هم ظاهرش همین طور است و زبان بسیار چرب و نرمی دارد. خاله مریم اکثراً دختران زیبا را می پذیرد تا خانه اش صدا کند و همه بگویند دختران خانه خاله مریم خوشگل هستند و مشتریانش زیاد شوند. اگر دختر زیبایی فقط از کنار خاله مریم رد شود، خاله مریم حتماً او را جذب می کند.

چه مدت است که به خانه های مخصوص مراجعه می کنید؟

از سال ۹۱ مرتباً مراجعه می کنم.

چه مبلغی پرداخت می کنید؟

هر بار ۱۵۰ هزارتومان باید پرداخت کنیم اما چون من مشتری قدیمی هستم ۱۱۰ هزار تومان می پردازم. البته قیمت در خانه های شمال تهران خیلی بیش تر است.

در ازای این مبلغ، زنان چند دقیقه باید در اختیار شما باشند؟

در خانه های عفاف، ارضاء شدن شرط است. تا زمانی که مشتری ارضاء نشود، سکس باید ادامه داشته باشد؛ حتی اگر چند ساعت طول بکشد. بعضی مشتریان نامرد هستند و کلک می زنند و از داروخانه ها اسپری تاخیری می خرند و یا قبل از مراجعه ترامادول یا متادون مصرف می کنند تا باعث دیرانزالی شود و مدت بیش تری رابطه جنسی داشته باشند.

معیارتان در انتخاب زنان تن فروش چیست؟

من چند نفر از زنان تن فروش را که خوب بلدند سکس کنند انتخاب کرده ام و وقتی به خاله مریم زنگ می زنم، می گویم من فلانی را می خواهم؛ چه روزی و چه ساعتی بیایم.

اجازه بدهید یک خاطره تعریف کنم.

یک بار با خانمی اولین بار در خانه خاله مریم رابطه جنسی برقرار کردم. در حین سکس، ناگهان آن دختر شروع به گریه کرد. آن قدر ناراحت شدم که حاضر شدم سکس را قطع کنم. پرسیدم چه شد؟ از بدبختی هایش گفت. گفت مجبور است این کار را انجام دهد. دوست ندارد. وقتی صبح می خواهد از خانه بیرون بیاید با خودش لقمه می آورد. آن روز هم نان و کوکوی سبزی آورده بود. به مادرش می گوید وسط کار گرسنه می شود و با خودش لقمه می آورد تا مادرش شک نکند. خیلی دلم سوخت. هیچ وقت از ذهنم پاک نمیشود. کسانی هم هستند که از کارشان راضی نیستند.

با سپاس از وقتی که در اختیار ما قرار دادید.

***

آرش، ۳۰ ساله، مجرد است و سوار بر پراید، در حال نگاه کردن به زنان تن فروش، در کنار خیابان توقف کرده است. با او وارد گفتگو شدم.

چه مدت است که از خدمات جنسی زنان تن فروش استفاده می کنید؟

از خرداد ۹۷.

چه شد که تصمیم گرفتید از خدمات جنسی زنان تن فروش استفاده کنید؟

من با ماشینم مسافرکشی می کنم. اولین بار خیلی اتفاقی در حالی که قصد سوار کردن مسافر را داشتم، خانمی حدوداً پنجاه ساله را سوار کردم. من فکر می کردم او مشتری است و او هم فکر می کرد من مشتری هستم! هر دو از نیت یکدیگر بی اطلاع بودیم. نامش ناهید بود. در همان ابتدای مسیر، ناهید گفت به کوچه ای خلوت برو، در ازای رابطه جنسی دهانی فقط ۳۰ هزارتومان دریافت می کنم. من هم از پیشنهادش بدم نیامد و قبول کردم. علی رغم این که ۵۰ ساله بود، ولی خیلی زیبا بود. در حین رانندگی به ناهید پیشنهاد دادم و گفتم در کوچه راحت نیستم و رابطه جنسی دهانی هم نمی خواهم. ناهید گفت خانه دارد و در ازای رابطه جنسی واژنی ۱۰۰ هزارتومان می گیرد. ناهید مطلقه بود و یک دختر و یک پسر کوچک داشت. مشکلات مالی زیادی داشت و به همین خاطر مبلغ پایین پیشنهاد می داد تا تعداد مشتریانش بیش تر شود. من ۱۰۰ هزارتومان نداشتم و همان پیشنهاد ۳۰ هزارتومانی را پذیرفتم. این تجربه برایم لذت بخش بود و از آن به بعد وارد این حیطه شدم و دیگر نمی توانم این کار را نکنم.

کم ترین و بیش ترین پولی که بابت دریافت خدمات جنسی پرداخت کرده اید چقدر بوده است؟

کم ترین مبلغ ۳۰ هزار تومان و بیش ترین مبلغ ۱۵۰ هزارتومان.

آیا در روابط جنسی نکات بهداشتی مثل استفاده از کاندوم را رعایت می کنید؟

همیشه خودم پیشنهاد استفاده از کاندوم را می دهم. چون اعتمادی به سلامتی تن فروشان ندارم. آنان آب از سرشان گذشته و چیزی برایشان مهم نیست. استفاده از کاندوم، قیمت را کاهش می دهد و چون تن فروشان اغلب مشکلات مالی دارند، پیشنهاد استفاده از کاندوم را نمی دهند؛ اما من چون سلامتی ام برایم ارزش دارد، خودم پیشنهاد استفاده از کاندوم را می دهم.

زنان تن فروشی که اقدام به برقراری رابطه جنسی با آنان نموده اید، در چه رده سنی بوده اند؟

۱۸ تا ۶۰ ساله.

آیا درآمد شما، اجازه استفاده از خدمات جنسی زنان تن فروش را به شما می دهد؟

در طول ماه پولم را جمع می کنم و تقریباً ماهی یک بار این کار را می کنم. درآمدم خیلی زیاد نیست. شهوت است دیگر…

با سپاس از پاسخ شما.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید