خانه  > زنان, سایر گروهها  >  خشونت خانگی؛ دو مرد به اتهام قتل همسران خود بازداشت شدند

خشونت خانگی؛ دو مرد به اتهام قتل همسران خود بازداشت شدند

خبرگزاری هرانا – رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری مردی که اواخر آبان ماه همسر خود را در کرج به قتل رسانده بود، خبر داد. از سوی دیگر، مردی که اخیرا در یکی از شهرستان های استان کرمانشاه همسر خود را به قتل رساند، توسط نیروهای پلیس بازداشت شد. هر دو متهم پس از بازداشت دلیل این اقدام را اختلافات خانوادگی عنوان کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، مردی در کرج همسر خود را به قتل رساند.

رییس پلیس آگاهی البرز در این خصوص گفت: “مورخ بیست و هشتم آبان ماه سال جاری خبری مبنی بر قتل زنی میانسال در منطقه کیانمهر کرج به مرکز پیام پلیس آگاهی اعلام و ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.”

حکمت الله شجاعی ادامه داد: “مشخص شد که در پی درگیری یک زوج میانسال، مرد خانواده با یک جسم سخت به سر همسرش ضربه وارد کرده و منجر به فوت نام برده شده است.”

به گفته شجاعی، متهم به قتل پس از بازداشت، اختلافات خانوادگی را انگیزه خود از این اقدام عنوان کرد.

یک زن در کرمانشاه توسط همسرش به قتل رسید

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی کنگاور از به قتل رسیدن یک زن در کرمانشاه توسط همسر خود به دلیل اختلافات خانوادگی خبر داد.

وی در این رابطه اظهار داشت: “با دریافت گزارشی مبنی بر پیدا شدن جسد زنی جوان در یکی از روستاهای شهرستان، تحقیقات پلیس برای کشف سرنخی از این حادثه آغاز شد.”

حیدرحق جویان با اشاره به بازداشت متهم در یکی از شهرستان های همجوار، ادامه داد: پس از انتقال متهم به کنگاور و اعتراف وی به ارتکاب جرم، برای او پرونده قضایی تشکیل شد.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید