خانه  > اصناف, زندانیان  >  بیانیه کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز در محکومیت بازداشت معلمان

بیانیه کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز در محکومیت بازداشت معلمان

خبرگزاری هرانا ـ اعضای کانون صنفی فرهنگیان “الیگودرز” در بیانه ای بازداشت های صورت گرفته  معلمین و اعضای کانون فرهنگیان معلم را از سوی مقامات قضایی محکوم نمودند، متن بیانیه را که تارنمای حقوق معلم کارگر منتشر کرده است در ادامه بخوانید:

“باسمه تعالی

فصل تابستان با تلخ کامی برای جامعه فرهنگیان، کانون ها وفعالان صنفی رو به پایان است، اوایل تابستان آقای باغانی نایب رییس کانون تهران بازداشت وروانه اوین شد.

اواسط مرداد که شش سال زندان آقای بداقی به پایان رسیده بود وهمه منتظر آزادی ایشان بودند نه تنها آزاد نشد بلکه پرونده جدیدی برای ایشان گشوده شد.

دوازدهم شهریور آقایان نیک نژاد وبهلولی از اعضای کانون تهران بازداشت شدند، و در ادامه آقای بهشتی سخنگوی کانون معلمان ایران بازداشت گردید.

این در حالی است که آقای هاشمی دبیر کل سازمان معلمان ایران نیز از مدتی پیش در زندان به سر می برند.

همه این دستگیریها در دولت تدبیر و امید با وعده های حقوق شهروندی اتفاق می افتد و سکوت معنادار دولتمردان در این میان تأمل برانگیز است.

کانون صنفی فرهنگیان “الیگودرز” این بازداشت ها را محکوم نموده و از مسئولان خصوصاً مقامات دولتی و شخص وزیر آموزش و پرورش درخواست می نماید به وضعیت کنونی فعالان صنفی زندانی به عنوان کارمندان تابعه وزارت آ پ رسیدگی نموده و جامعه فرهنگی کشور را بیش از این دچار تنش ننمایند، بدون شک عدم رسیدگی به وضعیت موجود عواقبی را به دنبال خواهد داشت که مسئولیت آن متوجه دولت محترم می باشد”.

کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز

۱۶/۶/۱۳۹۴

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید