خانه  > اصناف  >  انجمن های مختلف احضار فله‌ای دستیاران تخصصی پاتولوژی را محکوم کردند

انجمن های مختلف احضار فله‌ای دستیاران تخصصی پاتولوژی را محکوم کردند

خبرگزاری هرانا – هیات بورد پاتولوژى، مدیران گروه‌هاى پاتولوژى سراسر کشور و هیات مدیره انجمن پاتولوژی پس از گردهمایی فوق العاده خود طی بیانیه‌ای اقدامات وزارت بهداشت در آنچه «تهدیدها و احضارهای گسترده دستیاران تخصصی پاتولوژی کشور به علت اعتراضات صنفی» خوانده‌اند را محکوم کردند.

به گزارش انصاف نیوز، متن کامل بیانیه در پی می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

با اهداء سلام حضور اعضاء محترم جامعه پاتولوژى کشور و به خصوص دستیاران رشید و عزیزمان به اطلاع میرسانیم که گردهمایى به منظور تبادل نظر پیرامون مسائل کلان رشته پاتولوژى در کشور اعم از مسائل آموزشى و درمانى برگزار و مقرر گردید اینگونه جلسات به طور منظم تداوم داشته و نتایج آن با هدف اجرایى شدن پیگیرى گردد. درحاشیه جلسه مذکور نامه هاى مربوط به دستیاران پاتولوژى سراسر کشور واصل گردید که طى آن تصمیم به عدم شرکت خود را در امتحان ارتقاء به اطلاع حضار رساندند. حاضرین در جلسه ضمن درک کامل شرایط بغرنج این عزیزان و در حمایت از فرزندان رشید خود، ضمن تاسف بابت عدم تدبیر مناسب از طرف مسئولین وزارت بهداشت در حل مسائل پیش آمده و اصرار ایشان بر اجراى آیین نامه دوره تکمیلى على رغم در خواست هاى مکرر براى توقف آن ، تصمیمى مبنى برعدم مشارکت در طراحى سؤالات امتحان ارتقاء دستیارى امسال اتخاذ نمودند.

به علاوه حاضرین در جلسه اقدامات انجام شده در رابطه با تهدید و احضار دستیاران عزیزبه کمیته هاى انضباطى و حراست بعضى از دانشگاه ها را محکوم دانسته و این قبیل اعمال را به دور از شأن دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهور محترم به عنوان منتخب ملت میدانند و حال آنکه خواسته این عزیزان، خواسته اى به حق بوده که تایید کمیسیون محترم بهداشت مجلس، شورایعالى نظام پزشکى و سایر انجمن هاى علمى کشور را به همراه داشته است.

والسلام

تهران – بیست و چهارم خرداد ماه یکهزار و سیصد و نود و شش

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید