خانه  > اقلیت های دینی  >  درخواست فراکسیون اهل سنت مجلس از روحانی برای به‌کارگیری نخبگان اهل سنت در کابینه

درخواست فراکسیون اهل سنت مجلس از روحانی برای به‌کارگیری نخبگان اهل سنت در کابینه

خبرگزاری هرانا – اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار به‌کارگیری نخبگان اهل سنت در کابینه دوازدهم شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، در نامه نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور آمده است:

«با سلام و احترام

همچنان که استحضار دارید جامعه اهل سنت کشور و اقوام ایرانی از مدافعان سرسخت و پیگیر اصلاحات و دولت تدبیر و امید جناب عالی بوده و هستند و در این دوره علی‌رغم مشکلاتی که وجود داشت مشتاقانه و با احساس مسوولیت به صورت گسترده پای صندوق رای آمدند تا شعارهای اصلاح‌طلبانه جناب عالی در دولت آینده تحقق پیدا کند و نخبگان اقوام و مذاهب کشور نیز جایگاهی که شایسته آنان است در کابینه و مجموعه مدیریت کشور داشته باشند.

لذا ما نمایندگان اهل سنت کشور ضمن تشکر از دیدگاه‌ها و منش جناب عالی در استفاده از توان همه ایرانیان در مدیریت کشور انتظار داریم که در بین وزرای پیشنهادی کابینه دولت دوازدهم نخبگان اهل سنت کشور نیز حضور پررنگ داشته باشند. قطعا استفاده از نیروهای انقلابی و توانمند اهل سنت در کابینه باعث تقویت وحدت و همدلی و تحقق شعارهای دولت دوازدهم خواهد شد.»

لازم به ذکر است پیش از این نیز تعدادی از رهبران اهل سنت ایران از جمله مولوی عبدالحمید امام جمعه زاهدان درخواست استفاده از شهروندان توانمند اهل سنت در سمت های مدیریتی و کشوری را از حسن روحانی مطرح کردند.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید