خانه  > زندانیان  >  اعتراض جمعی از زندانیان اوین به تبعید دو زندانی

اعتراض جمعی از زندانیان اوین به تبعید دو زندانی

خبرگزاری هرانا – جمعی از زندانیان سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین با نگارش نامه ای نسبت به تبعید دو تن از هم بندیان خود اعتراض کردند.

متن کامل نامه این زندانیان که در اخیار خبرگزاری هرانا قرار گرفته است به شرح زیر است.

بنام خدا و بنام آزادی

روز یکشنبه ۱۳۹۲/۹/۱۷ دکتر عبدالرضا قنبری زندانی سیاسی و معلم و استاد دانشگاه و هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران که در سال ۸۸ طی یک پروسه خصمانه ضد بشری به اعدام محکوم شده و سپس به ۱۵ سال حبس در تبعید و بعد از آن نیز به ۱۰ سال حبس تغییر یافته بود به همراه یکی دیگر از زندانیان بند ۳۵۰ زندان اوین به نام محمد( کورش) نصیری که وی نیز به ۹/۵ سال حبس در تبعید محکوم بود به زندان برازجان تبعید شدند ما زندانیان سیاسی ضمن محکوم کردن این عمل ضد انسانی که فشارهای شدیدی را بر خانواده های زندانیان وارد می نماید خواستار لغو هر چه سریعتر حکم تبعید ایشان و کلیه زندانیان سیاسی دیگر که در تبعید به سر می برند می باشیم و از سازمان ملل مجامع بین المللی و حقوق بشری و افکار عمومی آزاده و شریف خواستار اعمال فشار به رژیم آخوندی جهت لغو این احکام ظالمانه می باشیم. قابل توجه است که این اعمال ضد انسانی که نقض سیستماتیک و مستمر حقوق بشر در ایران می باشد دقیقا. در استانه ی روز جهانی حقوق بسر که خود به منزله بی توجهی و دهن کجی و واکنش به محکومیت اخیر رژیم در مجمع عمومی سازمان ملل می باشد،  صورت می گیرد که خود نشان از بی توجهی این رژیم ضد بشری به حقوق انسانها و آزادی و عدالت دارد.
غلام رضا خسروی،  علی معزی، هانی یازرلو، مجید اسدی،  حمید رضا برهانی،  رضا اکبری منفرد، اسدالله اسدی،  سید محمد حیدری، محمد سجاد احمدی.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید