خبرگزاری هرانا – در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط نامناسب کار، یک کارگر در فیروزکوه طی حادثه ای مصدوم شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، یک کارگر شاغل در تصفیهخانه شهرک صنعتی علیدره فیروزکوه، طی حادثهای مصدوم شد.
این کارگر حین انجام کار در ارتفاع، از روی نردبان به داخل حوضچه تصفیهخانه سقوط کرد و از چند ناحیه بدن دچار شکستگی و آسیبدیدگی شد.
در گزارش مذکور به جزئیات بیشتر اعم از هویت و وضعیت جسمانی این کارگر و نحوه امدادرسانی به وی، اشاره ای نشده است.













































بدون نظر
نظر بگذارید