خبرگزارش هرانا – روز دوشنبه ۱ تیرماه، یک زندانی محکوم به اعدام از طریق بلعیدن قرص و مصرف مواد مخدر در زندان قزلحصار دست به خودکشی زد و جان خود را از دست داد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، یک زندانی در زندان قزلحصار کرج به زندگی خود پایان داد.
هویت این زندانی، مصطفی نظامی، ساکن تهران، مجرد و حدودا ۳۳ ساله توسط هرانا احراز شده است.
بر اساس اطلاعات دریافتی هرانا، روز دوشنبه ۱ تیرماه، این زندانی از طریق بلعیدن قرص و مصرف مواد مخدر از نوع “متادون” دست به خودکشی زده و در زندان جان باخته است.
آقای نظامی در واحد سه زندان قزلحصار محبوس بود. وی در سال ۱۴۰۱ از بابت اتهام قتل بازداشت و سپس توسط دادگاه کیفری به اعدام محکوم شده بود.













































بدون نظر
نظر بگذارید