خانه  > اصناف, اندیشه و بیان  >  کوکب بداغی پگاه به یک سال حبس محکوم شد

کوکب بداغی پگاه به یک سال حبس محکوم شد

خبرگزاری هرانا – کوکب بداغی پگاه، معلم ساکن شهرستان ایذه، توسط شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز به تحمل یک سال حبس محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، کوکب بداغی پگاه، معلم ساکن شهرستان ایذه به حبس محکوم شد.

براساس این گزارش، خانم بداغی پگاه توسط شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز از بابت اتهام تبلیغ علیه نظام به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شده است.

کوکب بداغی پگاه در بهمن ماه سال گذشته با دریافت ابلاغیه‌ای به اداره اطلاعات شهرستان ایذه احضار شد. همزمان منزل این معلم توسط نیروهای امنیتی تفتیش و برخی از لوازم شخصی وی ضبط شده بود.

در آذرماه سال ۱۴۰۴، کوکب بداغی پگاه توسط شعبه ۲۰ دادگاه تجدیدنظر استان خوزستان در دیگر پرونده خود از اتهامات انتسابی تبرئه شد. وی پیشتر در مرحله بدوی، توسط دادگاه انقلاب اهواز، به شش سال حبس محکوم شده بود.

خانم بداغی پگاه در شهریورماه ۱۴۰۴، نیز توسط هیات تجدیدنظر تخلفات اداری آموزش و پرورش استان خوزستان به سه ماه انفصال از خدمت محکوم شده بود.

کوکب بداغی پگاه، فعال صنفی فرهنگیان خوزستان پیشتر نیز به واسطه فعالیت‌های خود سابقه برخوردهای قضایی را داشته است.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید