خانه  > اندیشه و بیان, کودکان  >  در پی تایید خبر تجاوز به یک نوجوان؛ امام جمعه راسک به اطلاعات سپاه چابهار احضار شد

در پی تایید خبر تجاوز به یک نوجوان؛ امام جمعه راسک به اطلاعات سپاه چابهار احضار شد

خبرگزاری هرانا – عبدالغفار نقشبندی، امام جمعه موقت راسک، طی تماسی تلفنی به اطلاعات سپاه چابهار احضار شد. احضار وی به دلیل انتشار بیانیه ای است که در آن خبر تجاوز به یک دختر ۱۵ ساله توسط فرمانده انتظامی چابهار را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین بلوچ، امروز چهارشنبه ۶ مهرماه ۱۴۰۱، عبدالغفار نقشبندی، امام جمعه موقت راسک به اطلاعات سپاه چابهار احضار شد.

بر اساس این گزارش، احضار وی به دلیل انتشار بیانیه ای است که در آن خبر تجاوز به یک دختر ۱۵ ساله توسط فرمانده انتظامی چابهار را تایید کرد.

پس از انتشار این بیانیه، نیروهای امنیتی با مراجعه به مولوی فتحی محمد نقشبندی پدر عبدالغفار از وی خواسته بودند که بیانیه فرزند خود را تکذیب کند.

آقای نقشبندی از طریق تماسی تلفنی به این اداره احضار شده است.

چندی پیش خبری مبنی بر تجاوز به یک دختر ۱۵ ساله توسط فرمانده نیروی انتظامی چابهار در شبکه های اجتماعی منتشر شد که امام جمعه شهر راسک این خبر را تایید کرد.

بر اساس آنچه که از سوی منابع محلی عنوان شده است، در تاریخ ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۱، ابراهیم کوچکزایی فرمانده نیروی انتظامی چابهار به بهانه بازجویی، این دختر ۱۵ ساله را به اتاق استراحت خود برده و در آنجا به وی تجاوز کرده است.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید