خبرگزاری هرانا – امروز یکشنبه ۷ تیرماه، در پی حادثه برخورد یک دستگاه مینیبوس حامل کارگران با یک خودرو سواری در محور اصفهان به شهرضا، ۱۴ کارگر مصدوم شدند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، یک مینیبوس حامل کارگران در محور اصفهان به شهرضا دچار حادثه شد.
براساس این گزارش، صبح روز جاری، یک دستگاه مینیبوس حامل کارگران با یک خودرو سواری در محور اصفهان به شهرضا و در نزدیکی ورودی شهر صنعتی رازی برخورد کرد.
در پی این حادثه، ۱۴ کارگر مصدوم شدند که جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا منتقل شدند.
در این گزارش به جزئیات بیشتر اعم از آخرین وضعیت کارگران مصدوم شده و علت وقوع این سانحه اشارهای نشده است.













































بدون نظر
نظر بگذارید