خبرگزاری هرانا – کارگران شاغل در شرکت ساحل صید کنارک از عدم پرداخت حق بیمه پنجماهه و بخشی از حقوق اردیبهشت ماه خود خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، کارگران شرکت ساحل صید کنارک معوقات بیمهای و مزدی دارند.
براساس این گزارش، حق بیمه کارگران این مجموعه در ماههای دی و بهمن ۱۴۰۴ و همچنین فروردین، اردبیهشت و خردادماه ۱۴۰۵ به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت نشده است.
از سوی دیگر، کارگران این شرکت تاکنون بخشی از حقوق اردیبهشت ماه خود را نیز دریافت نکردهاند.
یکی از کارگران این مجموعه در خصوص تاخیر در پرداخت حق بیمه اظهار داشت: «این تاخیر طولانی باعث شده کارگران هنگام مراجعه به مراکز درمانی، هزینههای درمان را آزاد پرداخت کنند. در شرایطی که پول دارو و درمان سر به فلک کشیده، محرومیت کارگران بیمه شده از درمان، یک ظلم مضاعف است.»
کارگران شرکت ساحل صید کنارک که پیشتر نیز از عدم پرداخت مطالبات خود انتقاد کرده بودند، خواستار رسیدگی فوری مسئولین جهت حل مشکلاتشان هستند.













































بدون نظر
نظر بگذارید