خانه  > کارگران  >  فقدان ایمنی کار به مرگ سه کارگر انجامید

فقدان ایمنی کار به مرگ سه کارگر انجامید

خبرگزاری هرانا – در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط نامناسب کار، سه کارگر در شهرستان های اشکذر و ایرانشهر طی وقوع حوادثی جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، دو کارگر در شهرستان اشکذر طی حادثه ای در حین کار جان باختند.

مسئول روابط عمومی سازمان اورژانس یزد در این خصوص گفت: این حادثه در ساعت ۳:۳۵ بامداد امروز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه، رخ داد. در این حادثه دو کارگر هنگام انجام نظافت در کارخانه کاشی واقع در شهرک صنعتی حاجی آباد اشکذر دچار برق گرفتگی شدند.

سید حسین طباطبایی افزود: بلافاصله ۲ کد امدادی اورژانس به محل مذکور اعزام شد. پس از مراجعه به محل مورد اشاره، کارگران هیچ گونه علائم حیاتی نداشتند. عملیات احیاء قلبی _ ریوی برای هر ۲ مصدوم توسط چهار کارشناس فوریت های پزشکی انجام شد. اما متاسفانه فوت هر دو کارگر که ۲۵ ساله و تبعه کشور افغانستان بودند، در صحنه حادثه تایید شد.

مرگ یک کارگر در ایرانشهر

به گزارش کمپین فعالین بلوچ، روز سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه، یک کارگر ساختمانی بر اثر سقوط از یک ساختمان در ایرانشهر جان خود را از دست داد.

هویت این کارگر، “اسلم محمودزهی (ریگی)، ۳۴ ساله، فرزند مندوست و اهل روستای دشت آبخان شهرستان خاش” گزارش شده است.

در این گزارش به نقل از یک منبع مطلع آمده است: این کارگر به طبقه دوم ساختمان جهت پایین آوردن بالابر رفته بود که سقوط کرد و بالابر نیز به روی او افتاده است. بر اثر این حادثه آقای محمودزهی جان خود را از دست داده است.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید