خانه  > slide, اندیشه و بیان  >  پرونده موسوم به “شهرک اکباتان” به دادسرا بازگردانده شد

پرونده موسوم به “شهرک اکباتان” به دادسرا بازگردانده شد

خبرگزاری هرانا – پرونده موسوم به “شهرک اکباتان” که با وقایع اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ مرتبط است، به علت آنچه رفع “نقصی محرمانه” عنوان شده است به دادسرا بازگردانده شد. میلاد آرمون، علیرضا کفایی، امیرمحمد خوش اقبال، علیرضا برمرز پورناک، سید محمدمهدی حسینی، حسین نعمتی، مهدی ایمانی و نوید نجاران، متهمان این پرونده هستند که تاکنون چهار جلسه دادگاه برای آنها برگزار شده است. چهار تن از متهمان این پرونده کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان قزلحصار کرج بسر میبرند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، پرونده موسوم به “شهرک اکباتان” به دادسرا بازگردانده شد.

رضا شفاخواه، وکیل دادگستری با انتشار مطلبی اعلام کرد که “پرونده موسوم به اکباتان برای رفع نقصی که از سوی مدیر دفتر شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک تهران «محرمانه» عنوان شده، به دادسرا عودت گردید”.

در ابتدای آبان ماه سال ۱۴۰۱، در جریان اعتراضات سراسری و پس از کشته شدن یک تن از نیروهای بسیج به نام “آرمان علی وردی” در شهرک اکباتان دستکم بیش از ۵۰ نفر از جوانان ساکن شهرک اکباتان توسط نیروهای امنیتی و انتظامی بازداشت شده و برای ۱۴ نفر از آنها کیفرخواست صادر شد.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید