خانه  > slide, اندیشه و بیان  >  جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وفا احمدپور برگزار شد

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وفا احمدپور برگزار شد

خبرگزاری هرانا – روز یکشنبه بیست و ششم فروردین ماه، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وفا احمدپور، معروف به وفادار، خواننده رپ اعتراضی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وفا احمدپور برگزار شد.

این خواننده رپ اعتراضی با انتشار ویدیویی اعلام کرد که جلسه دادرسی به اتهامات وی روز یکشنبه بیست و ششم فروردین ماه برگزار شده است. آقای احمدپور اظهار داشت که این پرونده در پی انتشار یک موزیک که در آن “وفادار” از خانواده جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ حمایت کرده، گشوده شده است. به گفته آقای احمدپور، حکم وی تا یک هفته دیگر صادر خواهد شد.

وفا احمدپور در تاریخ پانزدهم بهمن ماه سال گذشته، توسط نیروهای امنیتی در منزل خود بازداشت و در تاریخ سی بهمن همان سال با تودیع وثیقه از زندان اوین آزاد شد.

اوایل فروردین ماه سال جاری، قرار جلب به دادرسی آقای احمدپور توسط شعبه سوم دادسرای اوین از بابت اتهامات تبلیغ علیه نظام و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی صادر شد. همچنین برای او در خصوص اتهام “اجتماع وتبانی برای ارتکاب جرم برضد امنیت داخلی/خارجی” به دلیل فقدان ادله کافی قرار منع تعقیب صادر شده است.

در زمان بازداشت این شهروند، انجمن قلم آمریکا، با انتشار بیانیه ای بازداشت این خواننده را محکوم کرد و خواستار آزادی وی شد.

وفا احمدپور دامناب معروف به وفادار، خواننده رپ اعتراضی است.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید