خانه  > slide, سایر گروهها, کارگران  >  دستکم دو تجمع اعتراضی برگزار شد/ اعتصاب کارگران شاغل در پتروشیمی نگین مکران

دستکم دو تجمع اعتراضی برگزار شد/ اعتصاب کارگران شاغل در پتروشیمی نگین مکران

خبرگزاری هرانا – امروز پنجشنبه سوم اسفندماه، گروهی از کارگران کارخانه گروه ملی فولاد ایران در اهواز، برای سومین روز متوالی و جمعی از مالباختگان مجتمع تجاری “گلباران” در دزفول با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. همچنین جمعی از کارگران شرکت آوای جهانبین پارسیان شاغل در پتروشیمی نگین مکران دست به اعتصاب زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز پنجشنبه سوم اسفند ۱۴۰۲، گروهی از کارگران کارخانه گروه ملی فولاد ایران در اهواز، برای سومین روز متوالی در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان از انجام فعالیت های روزانه خود امتناع کردند و در محوطه این کارخانه دست به تجمع زدند.

اعتراض این کارگران به دلیل تعلیق برخی از کارگران معترض و همچنین اجرای ناقص طرح طبقه‌بندی مشاغل صورت گرفته است. آنها خواستار بازگشت به کار کارگران تعلیق‌شده و برقراری عدالت مزدی در میان کارگران هستند.

اعتصاب کارگران شرکت آوای جهانبین پارسیان شاغل در پتروشیمی نگین مکران

به گزارش کمپین فعالین بلوچ، امروز پنجشنبه سوم اسفندماه، جمعی از کارگران شرکت “آوای جهانبین پارسیان” شاغل در پتروشیمی نگین مکران، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در محل کار خود دست به اعتصاب زده و از انجام فعالیت های روزانه خود امتناع کردند.

در این گزارش به نقل از این کارگران معترض آمده است: سه ماه است که با وضعیت بد اقتصادی و معیشتی حقوق ما پرداخت نشده و با وجود پیگیری ها هیچ پاسخی داده نمی شود. مسئولان این شرکت در حالی معوقات مزدی را پرداخت نمی کنند که حقوق کارگران بومی نسبت به کارگرانی که از دیگر استان ها آمدند به مراتب کمتر است.

تجمع اعتراضی مالباختگان مجتمع تجاری “گلباران” در دزفول

به گزارش شورای بازنشستگان ایران، امروز پنجشنبه سوم اسفندماه، جمعی از مالباختگان مجتمع تجاری “گلباران” در دزفول مقابل ساختمان این مجتمع تجمع اعتراضی برگزار کردند.

بر اساس گزارشات منتشر شده، شرکت گلباران نتوانسته سرمایه سهامداران خود را بازپرداخت کند که همین موضوع دلیل اعتراض آنها شده است.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید