خانه  > اصناف, سایر گروهها, کارگران  >  دستکم پانزده تجمع اعتراضی برگزار شد

دستکم پانزده تجمع اعتراضی برگزار شد

خبرگزاری هرانا – امروز یکشنبه چهاردهم آبان، شماری از بازنشستگان فولاد قائم شهر، اصفهان، رودبار و خوزستان، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی مقابل ساختمان های سازمان تامین اجتماعی در اهواز، کرمانشاه، دزفول و مقابل ساختمان فرمانداری شوش، شماری از قبول شدگان تکمیل ظرفیت آموزگاری مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش در تهران، جمعی از کارکنان رسمی وزارت نفت شاغل در منطقه عملیاتی جزیره سیری و جزیره خارک، شماری از کارکنان رسمی وزارت نفت شاغل در شرکت مناطق نفت خیز جنوب در اهواز، جمعی از کارکنان رسمی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در محل کار خود، شماری از شهروندان ساکن شهرستان بهاباد مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان و گروهی از تاکسی داران مقابل سازمان تاکسیرانی در تهران، با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل ازشورای بازنشستگان ایران، امروز یکشنبه چهاردهم آبان ۱۴۰۲، شماری از بازنشستگان فولاد قائم شهر، اصفهان، رودبار و اهواز تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این تجمعات مقابل ساختمان های صندوق بازنشستگی فولاد منطقه مازندران، اصفهان، خوزستان و مقابل دفتر کانون بازنشستگان رودبار گیلان برگزار شد.

بازنشستگان معترض با در دست داشتن نوشته هایی خواستار “تکمیل همسان سازی بر مبنای ویژگی های شاغل فولادی” و پرداخت مطالباتشان شدند.

تجمع اعتراضی پرستاران بیمارستان “امام خمینی” در ارومیه

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه چهاردهم آبان، جمعی از پرستان، کارکنان درمانی و دانشجویان پزشکی بیمارستان “امام خمینی” در ارومیه، برای دومین روز متوالی در محوطه این بیمارستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع ابن شهروندان در اعتراض به به نحوه پرداخت تعرفه که از اردیبهشت ماه سال جاری تغییراتی در آن اعمال شده، صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه چهاردهم آبان، گروهی از بازنشستگان تامین اجتماعی اهواز، کرمانشاه، دزفول، شوش، کرخه و هفت تپه تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این تجمعات مقابل ساختمان های سازمان تامین اجتماعی در اهواز، کرمانشاه، دزفول و در مقابل ساختمان فرمانداری شوش برگزار شد.

بازنشستگان معترض خواستار ترمیم مستمری ماهانه، برخورداری از درمان رایگان و خدمات رفاهی مکفی و اجرای باقیمانده همسان سازی حقوق و پرداخت معوقه‌ی آن از سال ۹۹ تاکنون هستند.

اجرای باقیمانده همسان سازی حقوق و پرداخت معوقه‌ ی آن از سال ۹۹ تاکنون، از دیگر مطالبات بازنشستگان معترض به شمار میرود.

تجمع اعتراضی قبول شدگان تکمیل ظرفیت آموزگاری در تهران

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه چهاردهم آبان، شماری از قبول شدگان تکمیل ظرفیت آموزگاری در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش در تهران دست به تجمع زدند.

تجمع اعتراضی کارکنان رسمی وزارت نفت

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه چهاردهم آبان، جمعی از کارکنان رسمی وزارت نفت شاغل در منطقه عملیاتی جزیره سیری و جزیره خارک در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به تجمع زدند.

“حذف کامل سقف‌ حقوق، حذف محدودیت حق‌ سنوات بازنشستگی و عودت کسورات مازاد مالیات” از جمله مطالبات این کارگران به شمار می آید.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت مناطق نفت خیز جنوب در اهواز

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه چهاردهم آبان، شماری از کارکنان رسمی وزارت نفت شاغل در شرکت مناطق نفت خیز جنوب در اهواز، با برگزاری تجمع اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

کارکنان معترض خواستار “حذف کامل سقف‌ حقوق، حذف محدودیت حق‌ سنوات بازنشستگی، عودت کسورات مازاد مالیات، اجرای کامل ماده ۱۰، پرداخت بک‌ پی و عدم دست‌ درازی به صندوق بازنشستگی کارکنان نفت” شدند.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت بهره‌ برداری نفت و گاز آغاجاری

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه چهاردهم آبان، جمعی از کارکنان رسمی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در محل کار خود تجمع اعتراضی برگزار کردند.

“حذف کامل سقف‌ حقوق، حذف محدودیت حق‌ سنوات بازنشستگی، عودت کسورات مازاد مالیات، اجرای کامل ماده ۱۰، پرداخت بک‌ پی و عدم دست‌ درازی به صندوق بازنشستگی کارکنان نفت” از جمله مطالبات این کارکنان به شمار می آید.

تجمع اعتراضی شهروندان ساکن بهاباد

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه چهاردهم آبان، شماری از شهروندان ساکن در شهرستان بهاباد، مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان دست به تجمع زدند.

این تجمع در اعتراض به فعالیت معادن کوهستان های غرب این شهرستان صورت گرفت و شهروندان معترض خواستار توقف فعالیت معادن این منطقه شدند.

تجمع اعتراضی تاکسی داران در تهران

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه چهاردهم آبان، گروهی از تاکسی داران در اعتراض به عدم تحقق مطالباتشان، مقابل سازمان تاکسیرانی در تهران تجمع برگزار کردند.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید