خانه  > سایر گروهها  >  مسمومیت دانش آموزان؛ ۶۷ دانش آموز دختر در زنجان راهی بیمارستان شدند

مسمومیت دانش آموزان؛ ۶۷ دانش آموز دختر در زنجان راهی بیمارستان شدند

خبرگزاری هرانا – روز یکشنبه هفتم آبان، شصت و هفت تن از دانش آموزان دختر در یکی از مدارس زنجان با علائم مسمومیت راهی بیمارستان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از دیده بان ایران، روز یکشنبه هفتم آبان ۱۴۰۲، شصت و هفت دانش آموز هنرستان دخترانه کوثر شهر زنجان راهی بیمارستان شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در این خصوص اظهار کرد: “ظهر روز یکشنبه در پی مسمومیتی که در هنرستان دخترانه کوثر شهر زنجان اتفاق افتاد، سی و شش دانش‌ آموز به بیمارستان موسوی، بیست و نه دانش‌ آموز به بیمارستان ولیعصر، یک دانش‌آموز به بیمارستان بهشتی و یک دانش‌آموز به بیمارستان امام حسین زنجان منتقل شدند.”

حسن اسم‌خانی خاطرنشان کرد: “شصت و دو نفر مرخص شده و پنج دانش‌ آموز بستری هستند.”

وی در ادامه مدعی شد: “مشکل عمده‌ دانش‌ آموزان بستری شده در مراکز درمانی، بار روانی و اضطراب ناشی از این حادثه بود.”

سریال مسمومیت دانش آموزان مدارس کشور از ابتدای آذرماه سال گذشته آغاز شد. مقامات مسئول تاکنون نظرات متفاوتی را در این خصوص مطرح کرده و برخی افراد نیز به عنوان متهم بازداشت شده اند. همچنین در مواردی اعتراض خانواده های دانش آموزان با سرکوب خشونت آمیز توسط ماموران توام بوده است. با این حال علیرغم گذشت حدود یک سال از زمان شکل گیری مسمومیت های سریالی در مدارس، دستاوردی در این رابطه که به توجیه افکار عمومی در خصوص چرایی این رویداد ها بی انجامد، ارائه نشده است.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید