خانه  > اصناف, سایر گروهها, کارگران  >  دستکم چهار تجمع اعتراضی برگزار شد/ اعتصاب کارگران کارخانه رویا پلاستیک کردستان

دستکم چهار تجمع اعتراضی برگزار شد/ اعتصاب کارگران کارخانه رویا پلاستیک کردستان

خبرگزاری هرانا – امروز چهارشنبه نوزدهم مهرماه، جمعی از مالباختگان شرکت آذیکو در مقابل ساختمان قوه قضاییه واقع در تهران و گروهی از بازنشستگان تامین اجتماعی در مقابل ساختمان کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی اهواز، دست به تجمع اعتراضی زدند. همچنین روز گذشته سه شنبه هجدهم مهرماه، شماری از شهروندان در مقابل ساختمان اداره برق شهرستان چابهار و جمعی از بازنشستگان کشوری در مقابل ساختمان صندوق بازشستگی کشوری در شیراز تجمع برگزار کردند. از سوی دیگر روز گذشته، گروهی از کارگران کارخانه رویا پلاستیک در شهرک صنعتی شماره یک سنندج دست به اعتصاب زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز چهارشنبه نوزدهم مهر ۱۴۰۲، جمعی از مالباختگان شرکت آذیکو در مقابل ساختمان قوه قضاییه در تهران دست به تجمع اعتراضی زدند.

این شهروندان با سر دادن شعارهایی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی در اهواز

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز چهارشنبه نوزدهم مهر، شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی در مقابل ساختمان کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی اهواز دست به تجمع زدند.

بازنشستگان معترض خواستار ترمیم مستمری ماهانه، برخورداری از درمان رایگان و خدمات رفاهی مکفی و اجرای باقیمانده همسان سازی حقوق و پرداخت معوقه‌ی آن از سال ۹۹ تاکنون هستند.

اجرای باقیمانده همسان سازی حقوق و پرداخت معوقه‌ ی آن از سال ۹۹ تاکنون، از دیگر مطالبات بازنشستگان معترض به شمار میرود.

تجمع اعتراضی شهروندان در مقابل اداره برق چابهار

به گزارش حال وش، روز سه شنبه هجدهم مهر ۱۴۰۲، شماری از شهروندان در چابهار، در مقابل ساختمان اداره برق این شهرستان، دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش تجمع این شهروندان در اعتراض به قطعی چهار روزه برق در منطقه “مراد آباد” چابهار و ایجاد مشکلات به جود آمده برای این ساکنین در پی این واقعه صورت گرفته است.

اعتصاب کارگران کارخانه رویا پلاستیک کردستان

به گزارش کولبرنیوز، روز سه شنبه هجدهم مهر ۱۴۰۲، شماری از کارگران کارخانه رویا پلاستیک در شهرک صنعتی شماره یک سنندج دست به اعتصاب زدند.

بر اساس این گزارش، بیش از صد و پنجاه کارگر در این کارخانه مشغول به کار هستند. این کارگران با بیش از دو دهه سابقه کار و دوازده ساعت کار در روز، دستمزد کمتر از حداقل مصوبه قانون کار دریافت کرده و از دریافت هرگونه مزایایی نیز محروم مانده اند.

تجمع اعتراضی بازنشستگان کشوری در شیراز

به گزارش کانال شورای هماهنگی تشکل‌ های صنفی فرهنگیان ایران، روز سه شنبه هجدهم مهرماه ۱۴۰۲، شماری از بازنشستگان کشوری، با در دست داشتن پلاکاردهای اعتراضی، مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری در شیراز دست به تجمع زدند.

تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم همسان سازی دستمزد و وضعیت نامناسب معیشتی صورت گرفته است.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید