خانه  > slide, اندیشه و بیان  >  تداوم بازداشت؛ گزارشی از آخرین وضعیت مهرناز خرمی

تداوم بازداشت؛ گزارشی از آخرین وضعیت مهرناز خرمی

خبرگزاری هرانا – مهرناز خرمی، شهروند ساکن نوشهر با گذشت یازده روز از زمان دستگیری، کماکان بصورت بلاتکلیف در یکی از بازداشتگاه های اطلاعات سپاه در ساری بسر میبرد. خانم خرمی علیرغم حال نامساعد جسمی از رسیدگی پزشکی مناسب محروم مانده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، مهرناز خرمی کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرد.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این شهروند به هرانا گفت: “خانم خرمی پیش از بازداشت، پروسه درمان بیماری خود را تحت نظر پزشک متخصص سپری میکرد. از زمان دستگیری وی تاکنون، ادامه روند درمان این شهروند متوقف و حق رسیدگی پزشکی مناسب از او سلب شده است.”

بر اساس گزارشاتی که به دست هرانا رسیده است، خانم خرمی در آخرین تماسی که با خانواده خود داشته، اعلام کرده که تاکنون پرونده او به دادسرا ارجاع نشده است. همچنین در نتیجه پیگیری های خانواده از مراجع قضایی، مسئولین مربوطه مدعی شده اند که دستوری بابت تعیین تکلیف وضعیت این شهروند بازداشتی دریافت نکرده اند.

تا لحظه تنظیم این گزارش، از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی حاصل نشده است.

وی در تاریخ سی و یکم شهریورماه امسال توسط نیروهای امنیتی در منزل خانوادگی خود بازداشت و به یکی از بازداشتگاه های اطلاعات سپاه در ساری منتقل شد.

مهرناز خرمی، متولد ۲۸ مرداد ۱۳۷۱ و شهروند ساکن نوشهر است.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید