خانه  > اندیشه و بیان  >  ماشالله کرمی، پدر محمد مهدی کرمی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد

ماشالله کرمی، پدر محمد مهدی کرمی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد

خبرگزاری هرانا – روز سه شنبه سی و یکم مردادماه، ماشالله کرمی، پدر محمد مهدی کرمی، معترض اعدام شده، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، روز سه شنبه سی و یکم مردادماه ۱۴۰۲، ماشالله کرمی، پدر محمد مهدی کرمی، معترض اعدام شده، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

در این گزارش به نقل از یک منبع مطلع آمده است؛ “بازداشت آقای کرمی در منزل شخصی اش توسط نیروهای امنیتی صورت گرفت و ماموران شماری از لوازم الکترونیکی از جمله لپ‌ تاپ و تلفن همراه وی و اعضای خانواده را ضبط کردند.”

تا زمان تنظیم این گزارش از محل نگهداری و اتهامات مطروحه علیه آقای کرمی اطلاعی حاصل نشده است.

سحرگاه روز شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱، حکم اعدام محمد مهدی کرمی و محمد حسینی، از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری در پرونده موسوم به “قتل بسیجی روح الله عجمیان”، اجرا شد.

در رابطه با اعتراضات سراسری ۱۴۰۱

بازداشت مهسا امینی زن جوان ۲۲ ساله به بهانه بدحجابی توسط پلیس امنیت اخلاقی و سپس جان باختن او در زمان بازداشت به موج گسترده ای از اعتراضات سراسری در ایران دامن زد. معترضان در طولانی ترین اعتراض سراسری-پیوسته در عمر جمهوری اسلامی، با شعار محوری “زن، زندگی، آزادی” از ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ در اعتراض به عملکرد، قوانین و ساختار حکومت به خیابانها آمدند. هزاران بازداشت شده، صدها کشته و زخمی از جمله نتایج برخورد خشونت آمیز نهادهای امنیتی-انتظامی با معترضان است

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید