خانه  > زنان  >  با انگیزه ناموسی؛ قتل یک زن توسط پدرش در اهواز

با انگیزه ناموسی؛ قتل یک زن توسط پدرش در اهواز

خبرگزاری هرانا – اواخر تیرماه امسال یک زن جوان که قربانی کودک همسری بود، به دلیل طلاق از همسرش، توسط پدر خود با ضربات چاقو به قتل رسید. متهم هم اکنون در بازداشت بسر میبرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد، در تاریخ ۲۶ تیر‌ماه سال جاری، یک زن در اهواز توسط پدرش به قتل رسید.

براساس این گزارش، در تاریخ مذکور یک فقره قتل در خانه‌ای در خیابان دانش منطقه «پاداد» شهر اهواز به پلیس مخابره می‌شود که ماموران کلانتری ۲۳ اهواز همراه ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل به محل اعزام می‌شوند.

ماموران و تیم جنایی پس از بازرسی از خانه با جسد زنی جوان به نام «فرشته.م» مواجه می‌شوند که به قتل رسیده بود. در بررسی‌های به عمل آمده مشخص می‌شود که مقتول دارای دو فرزند بوده که به دلیل مشکلات از همسرش جدا شده و در خانه پدرش زندگی می‌کرد. شب حادثه پدر ۵۸ ساله مقتول، او را به دلیل اینکه از همسرش جدا شده، با بیست ضربه چاقو به قتل رساند.

مادر این دختر جوان در این خصوص گفت: “دخترم را ۱۵‌ سالگی مجبور کردند با کسی که نمی‌خواهد ازدواج کند. بعد از حدود ۱۵ سال که دخترم از همسرش جدا می‌شود پدرش به خاطر همین موضوع او را به قتل می‌رساند. شب حادثه یک فرد ناشناس با پلیس تماس می‌گیرد و جریان را اطلاع می‌دهد. سپس همسر سابقم را بازداشت می‌کنند.”

وی افزود: “از ماموران و قاضی پرونده شنیدم آن شب عموی فرشته برادرش را که پدر دخترم است تحریک کرده و گفته باید سریعا فرشته را بکشی. یکی از ماموران آگاهی به من گفت؛ پدرش او را کشته و نهایت ۳ تا ۶ ماه بازداشت و در آخر با قید وثیقه آزاد می‌شود”.

جنایت‌ های ناموسی یا قتل ناموسی به ارتکاب خشونت و اغلب قتل زنان یک خانواده به دست مردان خویشاوند خود گفته می‌ شود.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید