خانه  > کارگران  >  دستکم دو تجمع اعتراضی برگزار شد

دستکم دو تجمع اعتراضی برگزار شد

خبرگزاری هرانا – امروز شنبه هفتم مردادماه، جمعی از کارگران پتروشیمی چوار ایلام در این شهرستان و گروهی از کارگران کارخانه خزر پلاستیک مقابل ساختمان این کارخانه واقع در رشت، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، امروز شنبه هفتم مردادماه ۱۴۰۲، جمعی از کارگران پتروشیمی چوار ایلام تجمع اعتراضی برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، تجمع این کارگران در اعتراض به خودکشی یکی از کارگران شاغل در این شرکت صورت گرفته است.

شامگاه چهارشنبه چهارم مرداد، حیدر محسنی، یکی از کارکنان پتروشیمی چوار ایلام به دلیل اخراج از محل کار به زندگی خود پایان داد.

تجمع کارگران کارخانه خزر پلاستیک رشت

به گزارش ایلنا، امروز شنبه هفتم مردادماه، شماری از کارگران کارخانه خزر پلاستیک در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، مقابل ساختمان این کارخانه دست به تجمع زدند.

بنابر این گزارش، تجمع این کارگران در اعتراض به محقق نشدن وعده بازگشت به کار دو نفر از همکاران از سوی مسئولان صورت گرفته است.

یکی از کارگران حاضر در این تجمع اظهار داشت: “در تجمع کارگران در روز سوم مرداد ماه که مقابل ساختمان اداره کل کار استان گیلان برگزار شد، معاونت مدیرکل وعده بازگشت به کار این دو همکار را بعد از ایام تعطیلات داد. اما وقتی این دو کارگر امروز شنبه برای کار به محل کار خود مراجعه کردند با درب‌های بسته کارخانه روبرو شدند.”

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید