خانه  > کارگران  >  فقدان ایمنی کار؛ مصدومیت پنج کارگر در تهران

فقدان ایمنی کار؛ مصدومیت پنج کارگر در تهران

خبرگزاری هرانا – در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، امروز سه شنبه شانزدهم خردادماه، پنج کارگر از جمله یک آتش نشان در پی وقوع آتش سوزی در یک انبار چسب در بازار سید ولی تهران دچار مصدومیت شدند. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از صدا و سیما، امروز سه شنبه شانزدهم خردادماه ۱۴۰۲، چهار کارگر در تهران دچار مصدومیت شدند.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در تشریح این حادثه گفت: “ساعت ۹ و ۳۷ دقیقه صبح امروز حادثه آتش سوزی در یک انبار چسب و چندین باب مغازه به وسعت بیش از هزار متر در بازار سید ولی تهران به مرکز آتش نشانی گزارش شد که به دلیل شدت و گستردگی آتش سوزی هشت ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.”

معاون سازمان اورژانس کشور نیز در این خصوص اظهار کرد: “در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که یکی از مصدومان که دچار هفتاد درصد سوختگی شده بود که به بیمارستان شهید مطهری منتقل شد و هم اکنون بستری است و سه مصدوم دیگر که سوختگی کمتری داشتند به بیمارستان سید الشهدا منتقل و بعد از درمان مرخص شدند.”

مصدومیت یک آتش نشان در تهران

به گزارش خبرگزاری ایلنا، امروز سه شنبه شانزدهم خردادماه ۱۴۰۲، یک آتش نشان در تهران طی عملیات اطفا حریق دچار مصدومیت شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به عملیات اطفا حریق در بازار تهران گفت: “در جریان اطفا حریق متاسفانه یک آتش نشان دچار حادثه شده است.”

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید