خانه  > کارگران  >  در سایه فقدان ایمنی کار؛ مرگ چهار کارگر در اردبیل و بوئین زهرا

در سایه فقدان ایمنی کار؛ مرگ چهار کارگر در اردبیل و بوئین زهرا

خبرگزاری هرانا – در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط نامناسب کار، چهار کارگر در شهرهای اردبیل و بوئین زهرا دچار حادثه شده و جان خود را از دست دادند. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از رکنا، روز سه شنبه نهم خرداد ۱۴۰۲، فرمانده انتظامی استان اردبیل از جان باختن سه کارگر در این شهر خبر داد.

جواد تقوی در این خصوص گفت: “در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر سقوط سه کارگر در چاه یک واحد دامداری در روستای گیلانده واقع در اردبیل و با بررسی‌های اولیه مشخص شد این کارگران دامداری هنگام کار به طور ناگهانی و همزمان به داخل چاه سقوط کرده و جان باخته‌اند.

وی اظهار کرد: جسد کارگران با تلاش نیروهای امدادی و همکاری پلیس از چاه خارج و برای بررسی و اقدامات قانونی به پزشکی قانونی اردبیل انتقال یافت.

مرگ یک کارگر در بوئین زهرا

به گزارش ایلنا، روز یکشنبه هفتم خردادماه ۱۴۰۲، یک کارگر بر اثر غرق شدن در استخر کشاورزی، در محدوده روستای رحمت آباد شهرستان بوئین زهرا واقع در قزوین، جان خود را از دست داد.

بر اساس این گزارش، این کارگر در کناره یک استخر ذخیره آب کشاورزی مشغول کار بوده است که به دلیل لغزندگی لبه بیرونی استخر به داخل آب سقوط می‌کند و دچار خفگی می‌شود.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید