خانه  > زندانیان  >  جمشید حمیدی تحت نظارت پابند الکترونیکی از زندان اشنویه آزاد شد

جمشید حمیدی تحت نظارت پابند الکترونیکی از زندان اشنویه آزاد شد

خبرگزاری هرانا – روز سەشنبە ۱ شهریورماە، جمشید حمیدی شهروند اهل شهرستان اشنویه تحت نظارت پابند الکترونیکی از زندان این شهرستان آزاد شد. این شهروند باقیمانده دوران محکومیت خود را خارج از زندان و با محدودیت تردد سپری خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، روز سەشنبە ۱ شهریورماە ۱۴۰۱، جمشید حمیدی اهل شهرستان اشنویه تحت نظارت پابند الکترونیکی از زندان این شهرستان آزاد شد.

بر اساس این گزارش، این شهروند باقیمانده دوران محکومیت خود را خارج از زندان و با محدودیت تردد سپری خواهند کرد

جمشید حمیدی در تاریخ ۲۴ مهرماه ١٣٩٩، توسط نیروهای امنیتی در منزل خود بازداشت و در آذر‌ماه همان سال پس از اتمام بازجویی از بازداشتگاه اداره اطلاعات ارومیه به زندان این شهر انتقال یافت. او نهایتا در دی‌ماه ۹۹ به زندان اشنویه منتقل شد.

آقای حمیدی توسط شعبه ١٠١ دادگاه کیفری اشنویه به ریاست قاضی “رضایی” به اتهام “اقدام علیه امنیت ملی از طریق عضویت در یکی از احزاب اپوزیسیون حکومت ایران” به ۵ سال حبس تعزیری و دو سال حبس تعلیقی محکوم شد. حکم حبس تعزیری وی پس از تسلیم به رأی به سه سال و شش ماه کاهش پیدا کرده بود.

این شهروند در تاریخ ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ جهت اجرای حکم حبس به زندان نقده منتقل و پس از سپری کردن هشت ماه از دوران محکومیت خود به زندان اشنویه انتقال یافت.

جمشید حمیدی، ۴۶ ساله، فرزند محمود و اهل روستای و شاهوانه از توابع شهرستان اشنویه است.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید