خبرگزاری هرانا
[responsive-menu RM="logged-in-menu"]

    خانه  > اندیشه و بیان  >  سایت خبری «انتخاب» توقیف شد

سایت خبری «انتخاب» توقیف شد

خبرگزاری هرانا – کانال خبری انتخاب از توقیف وبسایت رسمی این رسانه با دستور هیات نظارت بر مطبوعات خبر داد. گفته می شود توقیف این رسانه با فشار علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، کانال خبری انتخاب از توقیف وبسایت این مجموعه توسط هیات نظارت بر مطبوعات خبر داد.

بر اساس این گزارش، پایگاه خبری انتخاب طی روزهای گذشته اقدام به انتشار خبری مبنی بر استعفای “علی شمخانی” دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران کرده بوده و گفته می‌شود توقیف این رسانه در ارتباط با این خبر بوده است.

این رسانه در کانال تلگرامی خود آورده است: “در دولت روحانی پیشنهاد استعفا به شمخانی نیز نمی توان داد”.

پیشتر خبرگزاری تسنیم به نقل از یک منبع در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در ارتباط با سایت انتخاب گفته بود: “شبه رسانه‌ای که پرونده‌های متعددی از دروغ پردازی و انتشار اخبار سفارشی دارد با انتشار اخباری از این دست بدنبال تکمیل طرح ترامپ است که اخیرا دبیر شورای عالی امنیت ملی را در فهرست تحریم‌های امریکا قرار داد”.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید