خانه  > اقلیت های ملی  >  هرانا؛ ضرب و شتم و تهدید وتفتیش منزل یک خانواده مهابادی

هرانا؛ ضرب و شتم و تهدید وتفتیش منزل یک خانواده مهابادی

خبرگزاری هرانا – مامورین امنیتی یک خانواده کرد مهابادی را که پیش‌تر فرزندشان بدلایل امنیتی بازداشت شده بود، هنگام تفتیش منزل مورد ضرب و شتم و تهدید قرار دادند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روزشنبه چهارم شهریورماه سال جاری عمر خضری شهروند کرد، اهل منطقه باشگاه بهمن (باغ سیسه) شهرستان مهاباد بازداشت و منزل ایشان را مورد بازرسی و تفتیش قرار داده و همچنین خانواده وی را مورد ضرب و شتم و تهدید قرار دادند.

بنا به گزارشهای رسیده، نیروهای امنیتی و لباس شخصی به دلیل اعتراض افراد خانواده ایشان، آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند. بازداشت این شهروند کرد به دلیل فعالیت‌های فرزندش خسرو خضری بوده است که پیش‌تر به اداره اطلاعات احضار شده بود. عمرخضری به دلیل امتناع فرزندش از مراجعه به اداره اطلاعات و متواری شده بازداشت شده است.

لازم به ذکر است، خسرو خضری اهل مهاباد پیش‌تر توسط نیروهای امنیتی احضار و به دلیل عدم مراجعه وی خانواده ایشان توسط نیروهای امنیتی مورد تهدید قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که اتهامات نامبرده از طرف مقامات قضایی وامنیتی ایران همکاری با یکی از احزاب کردی ذکر گردیده است. همچنین از وضعیت نامبرده هیچ گونه اطلاعی در دست نیست.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید