خانه  > سایر گروهها  >  هرانا؛ نامه زندانی سیاسی مجید اسدی درخصوص حکم اعدام هم سلولیش غلامرضا خسروی

هرانا؛ نامه زندانی سیاسی مجید اسدی درخصوص حکم اعدام هم سلولیش غلامرضا خسروی

خبرگزاری هرانا – مجید اسدی، فارغ التحصیل رشته اقتصاد دانشگاه علامه در تاریخ ۱۳ تیر ۸۷ دستگیر و ۸۷ روز را در انفرادی ۲۰۹ اوین سپری کرد. حکم دادگاه بدوی وی در اردیبهشت ماه ۸۹ به وی ابلاغ گردید، که در آن به ۴ سال حبس تعزیری محکوم شده بود. علی رغم درخواست تجدید نظر، بدون اینکه حکم نهایی به او ابلاغ شود، برای اجرای حکم به زندان فرا خوانده شد و از تاریخ ۱۳ مهر ماه ۹۰ در بند ۳۵۰ اوین بسر میبرد. مجید اسدی طی نامه ای که در زیر می آید حکم اعدام غلامرضا خسروی سوادجانی را محکوم کرده است.

به نام یگانه عاشق و خالق

درپی تایید حکم ضد انسانی اعدام و استیذان آقای غلامرضا خسروی زندانی سیاسی بند ۳۵۰ اوین، به اتهام کمک مالی به تلویزیون سیمای آزادی و تعیین تاریخ ۲۰/۶/۹۱ به عنوان تاریخ اجرای آن از سوی مقامات قضایی، ضمن محکومیت آن، شایسته است وجدانهای بیدار دربرابر این حکم ضد بشری خاموش نمانده و اعتراض خود را درقبال آن ابراز نمایند.

از آنجاکه هیچکدام از مراحل دادرسی پرونده ایشان عادلانه و مطابق قانون نبوده و با اعمال نفوذ آشکار وزارت اطلاعات همراه بوده است از این رو جز سرکوب انسانهای آزاده و ایجاد ترس و هراس درمیان جامعه، انگیزه دیگری درپشت آن نهفته نیست.

پس مسئولیت انسانی حکم می‌کند که بدون درنظر گرفتن مرام و گرایش وی، درجهت محکومیت اعدام ایشان و فشار برای لغو آن هرکس، برطبق وجدان انسانی خویش عمل کند.

سربلند و پیروز مردم ایران

مرداد/۱۳۹۱ – مجیداسدی

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید