خانه  > اعدام  >  نامه لقمان و زانیار مرادی از زندان خطاب به امام جمعه مریوان

نامه لقمان و زانیار مرادی از زندان خطاب به امام جمعه مریوان

خبرگزاری هرانا – زانیار و لقمان مرادی دو زندانی محکوم به اعدام در زندان رجایی شهر کرج طی نامه‌ای از زندان خطاب به شاکی پرونده امام جمعه مریوان می‌گویند: «جناب شیرزادی ما دونفر بار‌ها اعلام کرده‌ایم که در این پرونده سازی‌هایی که صورت گرفته است دست نداشته‌ایم و اگر روزی مرتکب اشتباهی می‌شدیم هیچ مانعی برای درخواست بخشش از شما و یا هیچ شخص دیگری از جانب ما نخواهد بود.»

متن کامل این نامه را که در اختیار خبرگزاری هرانا قرار گرفته در زیر می‌خوانید:

چندی پیش بود که با خبر شدیم که چند تن از خیر خواهان ملتمان برای اتمام پرونده ما، این سناریو و یا بهتر است بگویم گروگان گیری، نزد شاکی ساختگی علیه ما، آقای ملا مصطفی شیرزاد امام جمعه مریوان رفته بودند.

ولی با کمال تأسف با رفتار مناسبی روبروی نشدند. ایشان بر خلاف نطق هایی که در خطبه‌های نماز جمعه به عنوان پیشوای مردم مریوان می‌کند عمل کردند بعد از گذشت ۵ سال از دستگیری ما و تمام اتفاقاتی که گذشت، از جمله اعتراف فرمانده سپاه مریوان هیوا تاب در رابطه مستقیم خود در این پرونده که البته شخص ملا شیرزادی این را بهتر از هر کس دیگری می‌دانست و می‌داند و همچنین پیدا شدن افرادی که نزد آقای شیرزادی رفته بودند و حقایقی را نسبت به کشته شدن فرزندشان بیان کردند، ما دو نفر فکر می‌کردیم که ایشان طبق قوانین دینی خودشان عمل می‌کنند و چشمان خسته مادرانمان را امیدوار‌تر خواهند کرد.

اما آقای شیرزادی بهانه کرده بودند که ما از ایشان طلب بخشش نکرده‌ایم و گفته بودند که من رضایت نخواهم داد و همچنان نسبت به اعدام ایشان پیگیر می‌مانم.

جناب شیرزادی ما دونفر بار‌ها اعلام کرده‌ایم که در این پرونده سازی‌هایی که صورت گرفته است دست نداشته‌ایم و اگر روزی مرتکب اشتباهی می‌شدیم هیچ مانعی برای درخواست بخشش از شما و یا هیچ شخص دیگری از جانب ما نخواهد بود.

اما ما دو نفر هیچ وقت و در هیچ شرایطی حاضر نیستیم که برای اشتباهی که مرتکب نشده‌ایم در خواست بخشش کنیم و باید تا به امروز هم این مسئله برای شخص شما کاملا روشن شده باشد که ما به گفته وزارت اطلاعات قربانی یک بازی سیاسی شده‌ایم. آیا در این چند سال با وجود رنج و آزاری که ما به دلیل حمایت شما از این سناریو کشیده‌ایم کوچک‌ترین بی‌احترامی به خود و به خانوادهٔ شما شده است؟

با وجود شواهد فوق که همگی دال بر بیگناهی ما می‌باشد چرا در راستای رفع اتهام از ما دو نفر اقدامات لازم را انجام نمی‌دهید تا بتوانید به جایگاه حقیقی خود که همانا الگوی اخلاقی و رفتاری برای مردم مریوان بودن است دست یابید.

زانیار مرادی

لقمان مرادی

۱۳۹۲/۱۱/۸

زندان رجایی شهر کرج- سالن ۱۲

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید