خانه  > زندانیان  >  آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو (تتلو) برگزار شد

آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو (تتلو) برگزار شد

خبرگزاری هرانا – آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به “تتلو” در شعبه بیست و ششم دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به “تتلو” برگزار شد.

براساس این گزارش، این جلسه در شعبه بیست و ششم دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری و با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شده است.

در این گزارش آمده است که پس از اخذ دفاعیات متهم و وکیل وی، نماینده دادستان اعلام کرد “با توجه به کیفرخواست صادره، مستندات موجود در پرونده و اظهارات متهم تقاضای رسیدگی و صدور حکم را دارم”.

نهایتا قاضی افشاری ضمن اعلام پایان جلسات رسیدگی به اتهامات متهم، اظهار کرده که “در موعد قانونی رای صادر خواهد شد”.

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو (تتلو) در تاریخ چهاردهم اسفندماه ۱۴۰۲، و دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وی اوایل اردیبهشت سال جاری در این شعبه برگزار شده بود.

در جلسات دادگاه پیشین اتهامات مطروحه علیه وی “تشویق نسل جوان به فساد و فحشا و فراهم کردن کردن شرایط آن، فعالیت تبلیغی علیه نظام، دائر کردن سایت شرط بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتویات مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت از مخاطبان‌تان به ارتکاب جرایم منافی عفت، مصرف مواد مخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران، فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع اسلام” عنوان شده بود.

امیرحسین مقصودلو (تتلو) در آذرماه سال جاری توسط پلیس ترکیه به ایران منتقل شد و در نهایت با هماهنگی مراجع قضایی بازداشت شد.

وی پیشتر نیز به دلیل فعالیتهای خود سابقه برخورد قضایی را دارد.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید