خانه  > slide, اقلیت های دینی  >  زمان و شعبه دادگاه رسیدگی به اتهامات آرش مرادی، درویش گنابادی تعیین شد

زمان و شعبه دادگاه رسیدگی به اتهامات آرش مرادی، درویش گنابادی تعیین شد

خبرگزاری هرانا – جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات آرش مرادی، درویش گنابادی محبوس در زندان اوین، روز شنبه یازدهم آذرماه در شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، زمان و شعبه دادگاه رسیدگی به اتهامات آرش مرادی، درویش گنابادی تعیین شد.

بر اساس احضاریه ای که اخیرا توسط شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی سید علی مظلوم صادر و به این شهروند ابلاغ شده است، آقای مرادی باید روز شنبه یازدهم آذرماه در این شعبه حاضر شود.

یک منبع مطلع ضمن بیان اینکه اتهامات مطروحه علیه این شهروند، توهین به مقدسات، تبلیغ علیه نظام، توهین به رهبری و بنیانگذار جمهوری اسلامی و نشر اکاذیب رایانه ای، عنوان شده، به هرانا گفت: “وکیل آقای مرادی همچنان امکان دسترسی به پرونده او را ندارد و قاضی مظلوم و الیاسی، دادیار ناظر دادسرای اوین از دسترسی وی پرونده ممانعت کرده اند.”

پیشتر برای این درویش گنابادی بابت اتهامات مذکور توسط شعبه سوم بازپرسی دادسرای اوین قرار مجرمیت صادر و برای اتهامات اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی/خارچی و اغوا و تحریک مردم به جنگ و کشتار با یکدیگر به قصد برهم زدن امنیت کشور قرار منع تعقیب صادر شد. چندی بعد با صدور کیفرخواست، پرونده وی به شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران ارسال شد.

در تاریخ بیست و پنجم مهرماه، آرش مرادی توسط نیروهای امنیتی در محل کار خود در کاشان بازداشت و چندی بعد به بند ۴ زندان اوین منتقل شد.

آرش مرادی در اسفند سال ۱۳۹۶ در پی وقایع موسوم به گلستان هفتم بازداشت و به یک سال حبس محکوم شد. وی نهایتا با پایان دوران محکومیت خود از زندان تهران بزرگ آزاد شد.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید