خانه  > اصناف, سایر گروهها  >  دستکم دو تجمع اعتراضی برگزار شد

دستکم دو تجمع اعتراضی برگزار شد

خبرگزاری هرانا – امروز سه شنبه یازدهم مهرماه، شماری از بازنشستگان کشوری مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری در اهواز و جمعی از مالباختگان شرکت های خودرویی مقابل زندان تهران بزرگ، با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از شورای بازنشستگان ایران، امروز سه شنبه یازدهم مهر ۱۴۰۲، شماری از بازنشستگان کشوری، با در دست داشتن پلاکاردهایی با محتوای اعتراضی، مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری در اهواز تجمع برگزار کردند.

تجمع اعتراضی مالباختگان شرکت های خودرویی در تهران

به گزارش بی بی سی فارسی، سه شنبه یازدهم مهرماه، گروهی از مالباختگان شرکت های خودرویی “ایرتویا” و “نگین خودرو”، مقابل زندان تهران بزرگ دست به تجمع اعتراضی زدند.

چندی پیش رسانه های داخلی در خصوص آخرین وضعیت پرونده این مالباختگان اعلام کرده بودند: “اتهام متهمان این پرونده اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور در سال ۱۳۹۷، از طریق مشارکت در قاچاق سازمان یافته تعداد ۵۴ هزار و ۳۲۳ دستگاه خودرو‌های خارجی به نام شرکت‌های نگین خودرو، ایرتویا، آریتا و نگین خودرو ایرسا است که این خودرو‌های خارجی بدون رعایت تشریفات قانونی در گمرک، قاچاق و وارد شده‌اند.”

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید