خانه  > slide, اندیشه و بیان  >  جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حبیب موسوی برگزار شد

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حبیب موسوی برگزار شد

خبرگزاری هرانا – امروز سه شنبه سی یکم مردادماه، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حبیب موسوی، شاعر و نویسنده در شعبه یکم دادگاه انقلاب گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز سه شنبه سی یکم مردادماه ۱۴۰۲، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حبیب موسوی برگزار شد.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده وی به هرانا گفت: “در جریان این جلسه که در شعبه یکم دادگاه انقلاب گرگان به ریاست قاضی غلامرضا تیموری در حضور رمضان حاجی‌ مشهدی، وکیل مدافع وی برگزار شد، آقای موسوی از بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام” به دفاع از خود پرداخته است.”

به گفته این منبع مطلع، وکیل مدافع آقای موسوی به خانواده وی اعلام کرده که جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام “نشر اکاذیب” در خصوص بخش دیگری از پرونده آقای موسوی در شانزدهم شهریور ماه سال جاری در شعبه ۱۰۶ دادگاه کیفری دو گرگان برگزار خواهد شد.

آقای موسوی در تاریخ نهم مردادماه، پس از احضار به اطلاعات سپاه گرگان بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد منتقل شد. وی چندی بعد طی یک تماس تلفنی با نزدیکانش از انتقال خود به زندان امیرآباد گرگان خبر داد.

روز پنج شنبه بیست و ششم مردادماه، حبیب موسوی با تودیع وثیقه از زندان امیرآباد گرگان آزاد شد. پیشتر زمان و شعبه جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات این شهروند تعیین شده بود.

حبیب موسوی، متولد ۱۳۵۲، مجرد، شاعر و نویسنده اهل گرگان است.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید