خانه  > اعدام  >  اجرای حکم اعدام دو زندانی همزمان با انتقال یک زندانی دیگر به سلول انفرادی

اجرای حکم اعدام دو زندانی همزمان با انتقال یک زندانی دیگر به سلول انفرادی

خبرگزاری هرانا – سحرگاه امروز یکشنبه هشتم مردادماه، حکم اعدام دو زندانی که پیشتر از بابت اتهامات مرتبط با مواد مخدر به اعدام محکوم شده بودند، در زندان های زاهدان و زابل به اجرا در آمد. همچنین یک زندانی در زندان زابل که پیشتر از بابت اتهامات مرتبط با مواد مخدر به اعدام محکوم شده بود، جهت اجرای حکم به یکی از سلول های انفرادی این زندان منتقل شد. از سوی دیگر رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از رهایی یک زندانی از اعدام در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از حال وش، سحرگاه امروز یکشنبه هشت مرداد ۱۴۰۲، دو زندانی در زندان های زاهدان و زابل اعدام شدند.

هویت این زندانیان، “بیدالله گرگیج، ۴۳ ساله، فرزند آقا محمد، متاهل و دارای دو فرزند، اهل روستای منزل آب و ساکن زاهدان و همچنین محمد ارباب، ۳۰ ساله، متاهل، دارای یک فرزند دختر و تبعه کشور افغانستان” عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، “بیدالله و محمد سال ۱۴۰۰ از بابت اتهامات مرتبط با مواد مخدر بازداشت و سپس توسط مراجع قضایی به اعدام محکوم شدند.”

گفته می شود، “اجرای حکم اعدام آنان بدون اطلاع خانواده و انجام ملاقات آخر صورت گرفته است”.

زندان زابل؛ انتقال یک زندانی به سلول انفرادی جهت اجرای حکم اعدام

به گزارش حال وش، امروز شنبه هشت مرداد ۱۴۰۲، یک زندانی در زندان زابل که پیشتر از بابت اتهامات مرتبط با مواد مخدر به اعدام محکوم شده بود، جهت اجرای حکم به یکی از سلول های انفرادی این زندان منتقل شد.

هویت وی، “اسدالله امینی، ۳۲ ساله، فرزند عبدالله، متاهل، دارای فرزند و اهل شهر نیمروز افغانستان”، عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، “اسد الله در سال ۱۴۰۰، از بابت اتهام مرتبط با مواد مخدر بازداشت و سپس توسط دادگاه انقلاب زابل به اعدام محکوم شد.”

رهایی یک زندانی از اعدام در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش میزان، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از رهایی یک زندانی از اعدام در این استان خبر داد.

محبوب افراسیاب گفت: این زندانی متهم به قتل، پس از  ۱۱ سال و با گذشت اولیای دم از اعدام رهایی یافت.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید