خانه  > slide, اندیشه و بیان, سایر گروهها  >  فعالان کلاب هاوس؛ تداوم بازداشت و بلاتکلیفی مهوش صیدالی در زندان اوین

فعالان کلاب هاوس؛ تداوم بازداشت و بلاتکلیفی مهوش صیدالی در زندان اوین

خبرگزاری هرانا – مهوش صیدالی از فعالان شبکه اجتماعی کلاب هاوس علیرغم گذشت بیست و یک روز  از زمان دستگیری، کماکان در زندان اوین بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرد. وی از تماس با خانواده خود نیز، محروم است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، مهوش (سایه) صیدالی کماکان در بازداشتگاه زندان اوین در بازداشت و بلاتکلیفی به سر میبرد.

یک منبع نزدیک به خانواده این شهروند بازداشتی به هرانا گفت: “خانم صیدالی از زمان بازداشت، به صورت بلاتکلیف در زندان اوین به سر میبرد. روز گذشته دوشنبه نوزدهم تیرماه دادستان پرونده با تودیع وثیقه و آزادی موقت این شهروند بازداشتی مخالفت کرده است. همچنین خانم صیدالی از هفته گذشته از برقراری تماس با خانواده محروم شده است.”

مهوش (سایه) صیدالی به همراه شماری از فعالان کلاب هاوس به واسطه فعالیت های خود در این شبکه اجتماعی در تاریخ سی و یکم خردادماه سال جاری توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت و سپس به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده بود.

این شهروند مدتی را در سلول انفرادی محبوس بود. وی در اعتراض به محل نگهداری اش دست به اعتصاب غذا زده و پس از مدتی بند عمومی زندان اوین منتقل شده و به اعتصاب خود پایان داد.

تاکنون از اتهامات مطروحه علیه خانم صیدالی اطلاعی حاصل نشده است.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید