خانه  > slide, زندانیان  >  ممنوعیت تماس و ملاقات؛ گزارشی از آخرین وضعیت ناهید شیرپیشه در زندان زنجان

ممنوعیت تماس و ملاقات؛ گزارشی از آخرین وضعیت ناهید شیرپیشه در زندان زنجان

خبرگزاری هرانا – ناهید شیرپیشه، مادر پویا بختیاری، از جان باختگان اعتراضات آبان ۹۸،‌ دوران محکومیت خود را در زندان زنجان سپری می کند. سلب امکان برقراری تماس تلفنی و ملاقات این زندانی با خانواده خود، به بی خبری از وضعیت وی و افزایش نگرانی های نزدیکانش انجامیده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ناهید شیرپیشه، مادر پویا بختیاری، از جان باختگان اعتراضات آبان ۹۸،‌ دوران محکومیت خود را در زندان زنجان سپری می کند

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده شیرپیشه در گفتگو با هرانا اظهار داشت: “خانم شیرپیشه از تیر ماه سال گذشته تاکنون ممنوع التماس بوده و طی هفته های اخیر نیز از امکان ملاقات با خانواده خود محروم شده است. بی خبری از وضعیت وی، به نگرانی های خانواده و نزدیکان این زندانی در خصوص وضعیت ناهید دامن زده است.”

در تاریخ بیستم تیرماه سال گذشته، ناهید شیرپیشه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان کچویی کرج منتقل شد.

وی در شهریور ماه همان سال، توسط شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج از بابت اتهاماتی از جمله “اجتماع و تبانی و تبلیغ علیه نظام” به ۵ سال حبس محکوم شد.

خانم شیرپیشه در تاریخ نهم آبان ۱۴۰۱ و در آستانه سومین سالگرد کشته شدن فرزندش، به بهانه انتقال به بیمارستان از زندان کچویی کرج خارج و به زندان مرکزی زنجان منتقل شد.

ناهید شیرپیشه، مادر پویا بختیاری، از جان‌باختگان اعتراضات سراسری ۱۳۹۸، پیشتر نیز به دلیل فعالیت های مدنی خود سابقه بازداشت توسط نهادهای امنیتی را داشته است.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید