خانه  > بهداشت و محیط زیست, سایر گروهها, کارگران  >  دستکم پنج تجمع اعتراضی برگزار شد

دستکم پنج تجمع اعتراضی برگزار شد

خبرگزاری هرانا – امروز جمعه بیست و دوم اردیبهشت، شماری از شهروندان معترض در زاهدان و جمعی از کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه در مقابل دفتر مدیریت این شرکت تجمع اعتراضی برگزار کردند. همچنین طی روزهای اخیر، شماری از فعالان محیط زیست در مقابل اداره کل منابع طبیعی شهرستان چادگان، جمعی از شهروندان در دهستان یکانات واقع در شهرستان مرند و شماری از شهروندان روستای “انبار ضرونی” در شهرستان کوهدشت در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان، با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از حال وش، امروز جمعه بیست و دوم اردیبهشت ۱۴۰۲، شماری از شهروندان معترض در زاهدان دست به تجمع زدند.

شهروندان معترض با سر دادن شعارهایی از قبیل “مرگ بر جمهوری اعدامی”، “توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه” و “بسیجی سپاهی داعش ما شمایی” تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع اعتراضی جمعی از کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه

به گزارش سندیکاری کارگران نیشکر هفت تپه، امروز جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، شماری از کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه از فعالیت روزانه خود امتناع کردند و در مقابل دفتر مدیریت این شرکت دست به تجمع زدند.

اعترض کارگران نسبت به چگونگی اجرای همسان سازی و محاسبات مزدی صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی فعالان محیط زیست در شهرستان چادگان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز پنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، شماری از فعالان محیط زیست در مقابل اداره کل منابع طبیعی شهرستان چادگان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع این فعالان محیط زیست در اعتراض به قطع یازده هزار درخت بادام در این شهرستان صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی شهروندان در دهستان یکانات در شهرستان مرند

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز پنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت، جمعی از شهروندان در دهستان یکانات واقع در شهرستان مرند دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، این تجمع در اعتراض به تصرف زمین ها و مراتع این شهروندان توسط سازمان منابع طبیعی صورت گرفت که با دخالت ماموران امنیتی به خشونت کشیده شد.

تجمع اعتراضی شهروندان روستانی انبار ضرونی در شهرستان کوهدشت

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، طی روزهای اخیر، جمعی از شهروندان روستای “انبار ضرونی” در شهرستان کوهدشت در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان تجمع اعتراضی برپا کردند.

تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم بازسازی پل روستایشان پس از مدت زمان قابل توجهی که از تخریب آن میگذرد، صورت گرفته است.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید