خانه  > slide, اصناف, سایر گروهها  >  دستکم شش تجمع اعتراضی برگزار شد

دستکم شش تجمع اعتراضی برگزار شد

خبرگزاری هرانا – طی دو روز گذشته، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان در مقابل ساختمان اداره کل سازمان تامین اجتماعی خوزستان واقع در اهواز، گروهی از معلمان و فرهنگیان بازنشسته در مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش در تهران، جمعی از شهروندان ساکن روستای “قره حسنلو” از توابع شهرستان ارومیه، شماری از شهروندان دارای معلولیت در مقابل ساختمان شورای شهر و شهرداری تهران، جمعی از دانشجویان دانشکده‌ معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اصفهان در محوطه این دانشگاه و گروهی از نیروهای خدمات اصفهان در اداره منطقه در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان با سر دادن شعارهای اعتراضی در مقابل ساختمان اداره کل سازمان تامین اجتماعی خوزستان واقع در اهواز تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این تجمع در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات این بازنشستگان صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی معلمان و فرهنگیان بازنشسته در تهران

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، شماری از معلمان و فرهنگیان بازنشسته در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش در تهران، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

گزارش ها حاکی از سرکوب خشونت آمیز معترضان توسط ماموران است.

تجمع اعتراضی افراد دارای معلولیت در تهران

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت، شماری از شهروندان دارای معلولیت با برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل ساختمان شورای شهر و شهرداری تهران خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

این شهروندان با با سر دادن شعارهایی همچون “مناسب سازی شهر حق مسلم ماست” اعتراض خود را بیان کردند.

تجمع اعتراضی شهروندان ساکن روستای “قره حسنلو”

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت، جمعی از شهروندان ساکن روستای “قره حسنلو” از توابع شهرستان ارومیه در اعتراض به واگذاری زمین هایشان دست به تجمع زدند.

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشکده‌ معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اصفهان

به گزارش شوراهای صنفی دانشجویان کشور، روز سه شنبه دوازدهم اردیبهشت، شماری از دانشجویان دانشکده‌ معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اصفهان در محوطه این دانشگاه دست به تجمع زدند.

این تجمع در اعتراض به حملات مامورین لباس شخصی به دانشجویان، صورت گرفت.

تجمع اعتراضی نیروهای خدمات اصفهان در اداره منطقه

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، گروهی از نیروهای خدمات اصفهان در اداره منطقه در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به تجمع زدند.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید