خانه  > اندیشه و بیان  >  به دلیل حمایت از اعتراضات سراسری؛ بهار رنگی بند ممنوع التدریس شد

به دلیل حمایت از اعتراضات سراسری؛ بهار رنگی بند ممنوع التدریس شد

خبرگزاری هرانا – بهار رنگی بند، مدرس رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد سنندج به دلیل حمایت از اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، ممنوع التدریس شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، بهار رنگی بند، مدرس رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد سنندج ممنوع التدریس شد.

بر اساس این گزارش، “این مدرس دانشگاه، توسط حراست دانشگاه آزاد سنندج به دلیل حمایت از اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ و سابقه بازداشت در جریان اعتراضات، ممنوع التدریس شده است.”

خانم رنگی بند، پیشتر در تاریخ بیست و نهم شهریورماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در محیط دانشگاه آزاد سنندج، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به کانون اصلاح و تربیت سنندج منتقل شده بود.

وی نهایتا در تاریخ شانزدهم مهرماه سال گذشته با تودیع قرار وثیقه به صورت موقت تا پایان مراحل دادرسی آزاد شد.

در ذین گزارش آمده است، اتهامات مطروحه علیه بهار رنگی بند توسط دادسرای عمومی و انقلاب سنندج “اخلال در نظم عمومی” و “تبلیغ علیه نظام” عنوان شده است.

در رابطه با اعتراضات سراسری ۱۴۰۱

بازداشت مهسا امینی زن جوان ۲۲ ساله به بهانه بدحجابی توسط پلیس امنیت اخلاقی و سپس جان باختن او در زمان بازداشت به موج گسترده ای از اعتراضات سراسری در ایران دامن زد. معترضان در طولانی ترین اعتراض سراسری-پیوسته در عمر جمهوری اسلامی، با شعار محوری “زن، زندگی، آزادی” از ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ در اعتراض به عملکرد، قوانین و ساختار حکومت به خیابانها آمدند. هزاران بازداشت شده، صدها کشته و زخمی از جمله نتایج برخورد خشونت آمیز نهادهای امنیتی-انتظامی با معترضان است. در این رابطه بیشتر بخوانید.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید