خانه  > زنان  >  پاکدشت؛ یک زن با انگیزه ناموسی توسط همسرش به قتل رسید

پاکدشت؛ یک زن با انگیزه ناموسی توسط همسرش به قتل رسید

خبرگزاری هرانا – یک زن سی و هفت ساله در شهرستان پاکدشت، با انگیزه ناموسی توسط همسرش به قتل رسید. متهم به قتل که پیکر مثله شده همسرش را در بیابان های اطراف پاکدشت رها کرده بود، هم اکنون در بازداشت بسر میبرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، اواسط فروردین ماه ۱۴۰۲، یک زن جوان سی و هفت ساله در شهرستان پاکدشت تهران، با انگیزه ناموسی توسط همسرش به قتل رسید.

بر اساس این گزارش، در پی باجویی های کاراگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پاکدشت، از همسر مقتول و برسی های تخصصی متوجه شدند، انگیزه مرد جوان برای ارتکاب قتل، رابطه  همسرش با یک مرد دیگر، بوده است.

در این گزارش آمده است، روز دوشنبه بیست و هشتم فروردین ماه ۱۴۰۲، نهایتا این مرد جوان با اعتراف به این جنایت گفته است: “در پی رابطه مخفیانه همسرم با یک فرد در پروسه طلاق گرفتن بودیم و به همین دلیل درگیری میان ما در داخل خانه رخ داد من نیز در جریان این نزاع همسرم را با ضربات میله بر سرش به قتل رساندم و پس از تکه تکه کردن جسد آنرا در بیابان های اطراف پاکدشت به خاک سپردم.”

بر اساس گزارش اداره چهارم پلیس آگاهی پاکدشت، “پس از اعترافات صریح متهم به قتل، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تشخیص هویت به همراه متهم راهی بیایان‌های پاکدشت شدند و جسد تکه تکه شده زن جوان را کشف کردند.”

با دستور قاضی جنایی، بقایای جسد مقتوله برای معاینات دقیق تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی “ویژه قتل” قرار گرفته است.

جنایت‌ های ناموسی یا قتل ناموسی به ارتکاب خشونت و اغلب قتل زنان یک خانواده به دست مردان خویشاوند خود گفته می‌ شود.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید