خانه  > اندیشه و بیان, سایر گروهها  >  احضار متصدیان یک فروشگاه در پی ارائه خدمات به مشتریان “بدون حجاب”

احضار متصدیان یک فروشگاه در پی ارائه خدمات به مشتریان “بدون حجاب”

خبرگزاری هرانا – روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان از احضار مدیر و مسئول حراست یک فروشگاه در پی ارائه خدمات به مشتریان “بدون حجاب”، به ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان خبر داد. وی دلیل احضار این شهروندان را «عدم رسیدگی پرسنل حراست فروشگاه به شکایت آمر به معروف» عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد، مدیر یک فروشگاه در همدان و مسئول حراست آن، به ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان احضار شد.

روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان ضمن اعلام این خبر مدعی شد که احضار این شهروندان به دلیل «برخورد توهین‌ آمیز با آمر به معروف و همچنین عدم رسیدگی پرسنل حراست فروشگاه مورد نظر به شکایت آمر به معروف» صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش،  جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر پس از احضار این شهروندان به مرکز مورد اشاره، ضمن «هنجارشکن» خواندن افرادی که «حجاب اجباری» را رعایت نمی کنند، به مدیر و مسئول حراست این فروشگاه گفته است: «شما باید با استفاده از پرسنل آموزش دیده از ورود افراد “هنجارشکن” به فروشگاه جلوگیری کنید، در صورت “کشف حجاب” در داخل فروشگاه از ارائه هرگونه خدمات به اینگونه افراد نهی شده‌ اید و باید آنها را به بیرون فروشگاه هدایت کنید! همچنین با نصب انواع نوشته‌ های تبلیغاتی و هشدار دهنده در ورودی و داخل فروشگاه اقدام کنید.»

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید