خانه  > زنان  >  مشهد؛ بازداشت فردی که زن جوانی را پس از قتل سلاخی و در سطل زباله انداخته بود

مشهد؛ بازداشت فردی که زن جوانی را پس از قتل سلاخی و در سطل زباله انداخته بود

خبرگزاری هرانا – فردی که زن جوانی را در مشهد پس از قتل سلاخی کرده و جسد وی را درون سطل زباله رها کرده بود، شناسایی و با صدور قرار قانونی بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از همشهری آنلاین، متهم به قتل زن جوانی که پس از قتل وی را سلاخی و درون سطل زباله انداخته بود بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، روز سه شنبه ۱۰ آبان، جسد زنی که مثله شده و در حدود ۱۰ پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، کشف شد. در همین حال یک دستگاه تلفن به همراه کارت بانکی درون گاری زباله پیدا شده و سرنخ‌ هایی را برای شناسایی هویت زن جوان به دست کارآگاهان داد.

ردیابی‌های اطلاعاتی بیانگر آن بود که زن جوان «صبا» نام دارد و آخرین بار از یک فروشگاه در منطقه احمدآباد خرید کرده است. سوابق وی در بانک‌های اطلاعاتی نیز حکایت از آن داشت که او بارها به کشورهای حوزه خلیج فارس، ترکیه و به ویژه دبی مسافرت کرده است و احتمال دارد ماجرای قتل به مسافرت‌های خارجی وی مرتبط باشد.

بنابراین گروه کارآگاهان در چند شاخه اطلاعاتی – عملیاتی عازم فروشگاه مذکور در منطقه احمدآباد شدند. همچنین تابلوی آژانس هواپیمایی در آن نزدیکی، ذهن کارآگاهان را درگیر کرد. پس از آن گروه عملیاتی کارآگاهان به عنوان مسافر خارجی و اطلاع از چگونگی تهیه بلیت پرواز، وارد شرکت هواپیمایی شدند.

یکی از کارآگاهان با مدیر شرکت هواپیمایی گفتگو کرده و از او درباره مسافری به نام «صبا» پرسید. مدیر شرکت که مردی حدود ۴۲ ساله بود به کارآگاه گفت: “او چند روز قبل برای سفر به دبی به این جا آمد، اما نمی‌توانست به آن کشور سفر کند!”

سوالات از مدیر شرکت هواپیمایی ادامه یافت و مشخص شد که زن جوان در روز قبل از کشف جسد نیز به وی مراجعه کرده است. دقایقی بعد رئیس دایره قتل عمد آگاهی که سرپرستی گروه عملیاتی کارآگاهان را به عهده داشت با کد رمزهای پلیسی – قضایی، ماجرای مشکوک «وحید» (مدیر شرکت هواپیمایی) را به قاضی پرونده گزارش داد و دستورات خاصی را برای ادامه تحقیقات و دستگیری مظنون دریافت کرد.

«وحید» به جزئیات بیشتری از آشنایی خود با «صبا» اشاره کرد و گفت: “او از چند سال قبل مشتری شرکت ما بود، اما پنج سال قبل وقتی به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس سفر کرد در مدت قانونی به ایران بازنگشت و طبق قانون شرکت هواپیمایی ما جریمه هنگفتی را پرداخت کرد، اما زمانی که با او تماس گرفتیم مدعی شد به دلیل مسائل غیراخلاقی دستگیر و در آن کشور زندانی شده است. او بعد از گذشت چند سال از این ماجرا دوباره با دسته گل و جعبه شیرینی به این جا آمد تا از من دلجویی کند! من هم پذیرفتم و بعد از آن که آژانس را تعطیل کردم از من پرسید مسیر شما کجاست؟ به او گفتم من تا بولوار ابوطالب می‌روم! او سپس درخواست کرد تا با من همراه شود چرا که مقصد او نیز بولوار ابوطالب بود. من هم برای آن که ثابت کنم دیگر دلخوری از این مشتری ندارم، او را سوار کردم و در مقصد پیاده شد.”

متهم مدعی بود از وقتی که مسافر زن را از خودروی پراید پیاده کرده، دیگر اطلاعی از وی ندارد. به همین دلیل دقایقی بعد قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب دستورات ویژه دیگری را برای انجام تحقیقات صادر کرد.

از سوی دیگر زخم‌های در کف دست متهم بود که ذهن کاراگاهان را به خود درگیر کرده بود. وی همچنین در بازجویی ها گفت: “من در بولوار حر عاملی خانه مجردی دارم که گاهی برای مصرف مواد مخدر به آن جا می‌روم!”.

کاراگاهان به همراه متهم وارد واحد مسکونی شدند و در آنجا لکه های از خون داخل اتاق قابل مشاهده بود. از سوی دیگر کمان اره‌ آهن بری در محل کشف شد که تیغه آن جدا شده بود.

متهم سپس مدعی شد: “روز حادثه با من همراه شد و به این خانه مجردی آمدیم در این شرایط او تقاضای دیگری داشت و من هم به شدت مخالفت کردم، اما او تهدیدم کرد که به شرکت هواپیمایی می‌رود و آبروی مرا می‌برد! من هم که از این جمله او بسیار عصبانی شده بودم ناگهان تیغ موکت بری را برداشتم و در حالی که از پشت سر موهایش را گرفته بودم گلویش را بریدم.”

متهم افزود: “آن قدر با تیغ به گلو و سرش زدم که دیگر بی‌جان افتاد بعد هم مقداری مواد مصرف کردم و به طرف شرکت هواپیمایی رفتم که آن را تعطیل کنم! زمانی که به خانه بازگشتم نمی‌توانستم جسد را حمل کنم چون خیلی سنگین بود. به یک ابزارفروشی رفتم و با خرید تیغه اره به خانه برگشتم. کمان اره را در خانه داشتم فقط تیغه را روی آن نصب کردم و جسد او را تکه تکه کردم تا بتوانم اجزای آن را حمل کنم. قسمتی از گوشت‌ها و پوست او را با تیغه موکت بری جدا کردم و آنها را درون پلاستیک‌ها گذاشتم بعد هم آنها را شبانه با پراید به ابوطالب ۶۲ بردم و درون گاری زباله انداختم و به منزلم رفتم.”

پس از آن متهم وی با صدور قرار قانونی بازداشت شد و بررسی ها برای کشف زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید