خانه  > زنان  >  گزارشی از قتل دو زن توسط همسرانشان در تبریز و تهران

گزارشی از قتل دو زن توسط همسرانشان در تبریز و تهران

خبرگزاری هرانا – دو زن در تهران و تبریز در پی اختلافات خانوادگی، توسط همسرانشان به قتل رسیدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، یک زن در تهران توسط همسرش به قتل رسید.

براساس این گزارش، اواخر فروردین امسال مرد میانسالی با حضور در اداره آگاهی از ناپدید شدن همسرش خبر داد. او گفت: ملیکا، همسرم چهار روز است که ناپدید شده و خبری از او نداریم. وقتی برای آوردن بچه‌ هایم از مدرسه خانه را ترک کردم در خانه بود اما زمانی که با بچه‌ها به خانه برگشتیم از همسرم خبری نبود. تصور کردم که برای خرید از خانه خارج شده اما دیگر برنگشت. این چند روز همه جا را گشتم ولی خبری از او نشد. در نهایت تصمیم گرفتم که از پلیس برای یافتن همسرم کمک بگیرم.

به دنبال شکایت مرد میانسال، کارآگاهان اداره آگاهی به سراغ فرزندان زن ناپدید شده رفتند، اما آنها نیز اظهارات پدرشان را تأیید کردند و مدعی بودند بعد از بازگشت از مدرسه متوجه شدند که مادرشان در خانه نیست.

در ادامه تحقیقات از خانواده ملیکا مشخص شد که زوج میانسال با هم اختلاف زیادی داشته و درگیری آنها روز به روز بیشتر می‌شد. بدین ترتیب به دستور بازپرس روحانی‌زاده، همسر ملیکا را بازداشت شد.

محسن، در تحقیقات اولیه ادعا کرد که از سرنوشت همسرش بی‌اطلاع است اما در ادامه به قتل او اعتراف کرد. متهم میانسال همچنین مدعی شد پس از کشتن همسرش، جسد او را در بیابان‌های شرق استان تهران دفن کرده است.

با اعتراف متهم، به دستور بازپرس شعبه اول دادیاری دادسرای امور جنایی پایتخت، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محلی شدند که مرد میانسال همسرش را دفن کرده بود. تحقیقات به دستور قاضی جنایی ادامه دارد و متهم میانسال در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد.

قتل یک زن توسط همسرش در تبریز

به گزارش رکنا، مردی در تبریز همسر خود را به قتل رساند.

یکی از بستگان نزدیک این خانواده گفت: احمد (شوهر مقتول) بدهی بسیار بالایی داشت و طلبکاران امانش را بریده بودند. احمد برای زنش دسته چک می گیرد و برای همه طلبکارانش از دسته چک زنش می دهد و به این طریق تمام بدهی خود را با تمام طلبکارانش صاف می کند. معصومه به جای احمد زیر بار بدهی و قرض فراوان قرار می گیرد و مسئولیت تمام موارد با معصومه می شود. برادر احمد که در جریان این نقشه بود، برادرش را ترغیب به قتل معصومه می کند تا برای همیشه از دست طلبکاران و بدهی فراوان رهایی یابد. احمد هم پیشنهاد برادرش را قبول می کند.

وی افزود: روز حادثه معصومه به بانک می رود اما هرگز به منزل بازنمی گردد. احمد سریع پلیس را در جریان گم شدن همسرش قرار می دهد و از آنان برای پیدا شدن او یاری می طلبد؛ همچنین احمد به همراه پدر و برادرهای معصومه همه جا را در به در دنبال زنش می گردد. تا اینکه به یکباره به دستور بازپرس احمد بازداشت و به مقر پلیس آگاهی منتقل می شود.

براساس این گزارش، احمد در ابتدا منکر هرگونه اطلاعی از زنش می شود اما سپس به قتل همسرش اعتراف میکند. وی اظهار کرد: روز حادثه رفتم دنبال زنم و به سمت جلفا حرکت کردم. وقتی زنم علت را پرسید گفتم زن و شوهر هستیم و برای گردش و تفریح می رویم که چیزی نگفت. وقتی به جلفا رسیدیم او را روی پل بردم و از روی پل به سمت پایین پرت کردم؛ بعد با چاقو به قسمت های مختلف بدنش زدم. دوباره سوار ماشین کردم و به سمت بیراهه ای در نزدیکی شهرستان کلیبر رفتم. جسد را سوزاندم و وقتی دیدم کامل سوخت و اثری از او باقی نماند؛ بقایای خاکستر را در چاه انداختم تا برای همیشه همه چیز تمام شود.

در این گزارش آمده است که این زوج سه فرزند دارند و دخترشان در پی قتل مادرش تا کنون دو بار اقدام به خودکشی کرده است.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید