خانه  > زنان  >  تهران؛ کیفرخواست پرونده یک مرد از بابت اتهام قتل همسرش صادر شد

تهران؛ کیفرخواست پرونده یک مرد از بابت اتهام قتل همسرش صادر شد

خبرگزاری هرانا – کیفرخواست پرونده مردی در تهران از بابت اتهام قتل همسرش صادر و پرونده وی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک این استان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، کیفرخواست پرونده یک مرد از بابت اتهام قتل همسرش صادر شد.

در این گزارش آمده است؛ در تاریخ دوازدهم مرداد ۱۴۰۱، مردی به پلیس آگاهی تهران رفت و از ناپدید شدن دختر ۳۹ ساله‌اش به نام مبینا و داماد سابقش به نام نادر خبر داد.

او اظهار داشت: دختر و دامادش چندسال پیش با هم ازدواج کرده و دو دختر دارند اما به دلیل اختلافاتی که بین آنها پیش آمده از یکدیگر جدا شدند. آنها به خاطر دو دخترشان با یکدیگر در رفت و آمد بودند.

دو روز بعد از اعلام این مرد، پس از پیگیری های پلیس مشخص شد نادر در بیمارستانی در شرق تهران بستری شده است. بررسی‌ها نشان می‌داد وی با خوردن قرص دست به خودکشی زده بود و نیمه جان در حاشیه خیابان پیدا شده و در تماس عابران با اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

وقتی مأموران در بررسی خودروی وی با لکه‌ های خون رو به رو شدند، او را بازداشت کردند. نادر سرانجام به قتل همسر سابقش اعتراف کرد.

وی در تشریح جزئیات قتل همسر سابقش گفت: “آخرین بار دنبال مبینا رفتم و با هم برای تفریح به دماوند رفتیم. ما آنجا با هم مشروب خوردیم و مست شدیم. مبینا روی صندلی عقب ماشین خوابیده بود که گوشی موبایل او را برداشتم و آن را بررسی کردم. من ناباورانه با عکس و فیلم‌های سیاهی روبه رو شدم که از دیدن آنها شوکه شدم. آنجا بود که پی بردم مبینا از مدتی قبل با دوست صمیمی‌ام اکبر در ارتباط بوده است. من که مست بودم و حال طبیعی نداشتم با ضربه‌های چاقو مبینا را کشتم. سپس جسدش را در گودالی در دماوند دفن کردم. من همان موقع با خوردن قرص دست به خودکشی زدم اما وقتی نیمه جان در خیابان افتاده بودم، عابران با اورژانس تماس گرفتند و من زنده ماندم.”

پس از اعترافات این مرد، بقایای جسد زن جوان که در گودالی در دماوند دفن شده بود، کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد.

نهایتا ماموران پلیس دوست صمیمی نادر را نیز بازداشت کرد. او بیان داشت که با همسر سابق دوستش در ارتباط بوده است.

در نهایت، کیفرخواست پرونده متهم از بابت اتهام قتل همسرش صادر و به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید