خانه  > سایر گروهها  >  خشونت خانگی؛ مردی در تهران توسط همسرش به قتل رسید

خشونت خانگی؛ مردی در تهران توسط همسرش به قتل رسید

خبرگزاری هرانا – مردی در تهران به دلیل اختلافات خانوادگی توسط همسرش به قتل رسید. متهم هم اکنون در بازداشت بسر میبرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد آنلاین، زنی در تهران همسر خود را به قتل رساند.

بر اساس این گزارش، در تاریخ یکم دی ۱۴۰۲، رهگذری که در حال قدم زدن کنار رودخانه فشم بود متوجه یک گونی شد که داخل آن ساق پای یک انسان بود. او با پلیس تماس گرفت و با حضور پلیس در محل، تحقیقات جنایی آغاز شد. در بررسی‌ های کارشناسان پزشکی قانونی مشخص شد، قطعه بدن کشف شده ساق پای یک مرد است که احتمالا به قتل رسیده است.

در تاریخ چهارم دی، در قسمت دیگری از این رودخانه قطعه دیگری از بدن یک انسان پیدا شد. این بار ماموران با دستی رو به‌ رو شدند که در کیسه پلاستیکی قرار داده شده بود. به همین دلیل این قضو تقطیع شده هم برای تحقیقات به پزشکی قانونی فرستاده شد و تست دی‌ ان‌ ای ثابت کرد دست و پا متعلق به یک نفر است‌.

ماموران برای ادامه تحقیقات سراغ پرونده‌ های افراد مفقود شده رفتند و به پرونده‌ ای برخوردند که خانواده‌ ای اوایل دی ماه اعلام کرده بودند پسرشان ناپدید شده است.

در پی نتایج به دست آمده، ماموران به همسر مقتول مشکوک شدند. او در پاسخ به سوالات ماموران مدعی شد که شوهرش به خاطر درد کلیه در بیمارستان بستری است.

چهارشنبه هفته گذشته پس از تحقیقات صورت گرفته، همسر این مرد به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: به خاطر اختلاف زیاد دست به قتل زدم. شوهرم خیلی بداخلاق بود و مرا کتک میزد، به مواد مخدر هم اعتیاد داشت. حادثه در تاریخ ۲۸ آذر اتفاق افتاد. دعوایمان شده بود. وقتی شوهرم به اتاق آمد، در حالی که حواسش نبود بند یکی از مانتوهایم را دور گردنش پیچیدم و خفه‌ اش کردم.

او در ادامه افزود: شوهرم اعتیاد داشت و من ورزشکار و کوهنورد هستم به همین خاطر دستان قوی‌ ای دارم. بعد از قتل به بچه‌ ها چیزی نگفتم. آنها را به خانه یکی از اقوام بردم. بعد هم کیسه و گونی تهیه کردم و بدنش را تکه‌ تکه کردم، بعد کیسه‌ ها را در ماشینم گذاشتم و سمت فشم رفتم. گونی‌ ها را کنار رودخانه و محل‌ های دیگر گذاشتم.

بر اساس این گزارش، متهم هم اکنون در بازداشت بسر میبرد.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید