خانه  > اندیشه و بیان, زنان  >  افسانه بایگان به پلیس امنیت عمومی احضار شد

افسانه بایگان به پلیس امنیت عمومی احضار شد

خبرگزاری هرانا – امروز شنبه سی و یکم تیرماه، افسانه بایگان، بازیگر سینما و تلویزیون به پلیس امنیت عمومی احضار شد. همچنین قرار نظارت قضایی وی علی رغم غیرقطعی بودن به اجرا در آمد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد آنلاین، امروز شنبه سی و یکم تیرماه، افسانه بایگان، به پلیس امنیت عمومی احضار شد.

بر اساس این گزارش، المیرا نوری زینال وکیل افسانه بایگان از اجرای حکم غیرقطعی موکل خود مبنی بر قطع شدن سیم‌کارت و احضار وی به پلیس امنیت عمومی خبر داد.

نوری زینال با اشاره به اینکه در پی اجرای قرار نظارتی علیه افسانه بایگان صبح امروز سیم‌کارت این هنرمند قطع شد، گفت: “همچنین طی پیامی به افسانه بایگان اعلام شده که باید به پلیس امنیت عمومی مراجعه کند.”

این وکیل در ادامه گفت: “وقتی قرار نظارتی اعلام شد ما به قرار صادره تمکین نکردیم و به آن اعتراض کردیم. در شرایطی که بر اساس قانون ۲۰ روز فرصت برای اعتراض به قرار وجود دارد، حکم غیرقطعی قبل از پایان موعد قانونی علیه خانم بایگان اجرایی شده است.”

اخیرا این بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل عدم رعایت “حجاب اجباری” توسط دادگاه کیفری دو تهران به دو سال حبس تعزیری که این حکم به مدت پنج سال به حالت تعلیق در آمده، محکوم شد. وی از بابت مجازات تکمیلی به دو سال ممنوعیت خروج از کشور و استفاده از فضای مجازی، خلاصه نویسی یک کتاب، و مراجعه به مراکز رسمی روانشناسی و ارائه گواهی سلامت محکوم شده است.

افسانه بایگان، بازیگر سینما و تلویزیون پیشتر از احضار خود به دادگاه به دلیل “در معرض قرار دادن شی‌ای که بر خلاف عفت و اخلاق عمومی” است، خبر داده بود.

مطالب مرتـبط

بدون نظر

نظر بگذارید