حریم خصوصی

 

لطفا قبل از استفاده از حافظ شرایط حریم خصوصی را با دقت بخوانید. دانلود و ادامه استفاده شما از حافظ به معنای موافقتتان با موارد ذکر شده خواهد بود.

 

حفظ حریم خصوصی کاربران حافظ برای ما بسیار مهم است. برای اطمینان از امنیت ارسال گزارش‌ها و حفظ حریم خصوصی کاربران هنگام استفاده از اپلیکیشن، کد و سرورهای حافظ توسط یک شرکت خصوصی و مستقل مورد بررسی ممیزی امنیت فن آوری اطلاعات و تست نفوذپذیری شده است.


امنیت انتقال داده‌ها و گزارش‌ها


اپلیکیشن حافظ یک پروژه متن باز است و تمام کد اپلیکیشن و سرور در دسترس عموم است. ما تمام تلاش خود را برای استفاده از بهترین پروتکل‌های رمزگذاری برای ارسال گزارش‌ها و ضمیمه‌ها انجام داده‌ایم. ولی در روابط دیجیتال دنیای امروز تضمین امنیت در یک رابطه بصورت مطلق ممکن نیست. حافظ را با پذیرش این مهم استفاده کنید.

ما به اطلاعات شناسایی یا اطلاعات تماس شما بعنوان گزارش کننده دسترسی نداریم در صورتی که اطلاعات تماسی برای ما ارسال کنید به شما اطمینان می دهیم بصورت محفوظ و مراقبت شده نزد ما باقی خواهند ماند. این اطلاعات در دسترس هیچ منبع٬ فرد و سازمان دیگری قرار داده نمی‌شود. 


حافظ به امنیت کاربران خود اهمیت زیادی می‌دهد. به همین جهت اطلاعاتی را که وارد می‌کنید را به صورتی رمزشده که توسط هیچ کس غیر از ما (حتی شما یا هر کسی که به دستگاه شما دسترسی دارد) قابل گشایش نیست و قبل از ارسال ذخیره و بعد از ارسال کاملا پاک می‌کند. هر چند تصاویر، فیلم ها و صداهایی که با کمک حافظ ضبط می‌کنید بعد از خروج بر روی دستگاه باقی می‌ماند و توسط کاربر قابل دسترسی هستند. در صورتی که تهیه گزارش را نیمه کاره رها کنید و به برنامه دیگری رجوع کنید، گزارش نیمه کاره پس از مدت کوتاهی پاک خواهد شد.


گوگل آنالیتیکس


حافظ برای پیشرفت تجربه کاربری و دیگر آمارها از سرویس گوگل آنالیتیکس استفاده می‌کند. اطلاعات به دست آمده به منظور تحلیل آماری اپلیکیشن استفاده می‌شود. این اطلاعات با هیچ منبع دیگری که فرد را قابل شناسایی کند تطبیق داده نمی‌شوند. توانایی گوگل برای استفاده و به هم‌رسانی اطلاعات گردآوری‌شده توسط گوگل آنالیتیکس به شرایط استفاده از این سامانه و سیاست‌های حفظ حریم خصوصی گوگل محدود می‌شود.


بررسی مجوزهای حافظ 

 

مجوزهای اندروید به یک اپلیکیشن اجازه می‌دهند تا از سرویس‌های مختلف دستگاه شما برای امکانات مختلف اپلیکیشن استفاده کنند. هنگام نصب اپلیکیشن Google Play گروه‌های مجوزی را که یک برنامه می‌تواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد به شما نشان می‌دهد. این اطلاعات می‌تواند در تصمیم‌گیری شما مبنی بر نصب یا عدم نصب برنامه کمک کند.

 

اپلیکیشن حافظ از دو گروه مجوز استفاده می‌کند:

 

Microphone / میکروفن 

 

یک برنامه می‌تواند از میکروفن دستگاهتان استفاده کند. درخواست از میکروفون دستگاه برای ضبط صوت هنگام ارسال گزارش استفاده می‌شود. 

 

عکس‌ها/ رسانه/ فایل‌ها

 

یک برنامه می‌تواند از فایل‌ها یا داده‌های ذخیره شده روی دستگاهتان استفاده کند. دسترسی به عکس‌ها/رسانه/فایل‌ها می‌تواند شامل این توانایی‌ها باشد:

         خواندن محتوای حافظه USB شما (مثال: کارت SD)

         ‫تغییر یا حذف محتوای حافظه USB شما

         قالب‌بندی حافظه خارجی

         اتصال نرم‌افزاری حافظه خارجی به سیستم یا قطع کردن آن

این مجوزها صرفا برای دسترسی و ضمیمه عکس‌ها٬ رسانه و فایل‌های انتخابی شما هنگام ارسال گزارش استفاده می‌شود.